Rower Specialized Epic Comp
18360,00 zł
Jesteśmy pewni, że nigdy nie zapomnisz pierwszego doświadczenia prawdziwej prędkości. Wiesz, tego, które sprawia, że na Twojej twarzy pojawia się uśmiech od ucha do ucha. Bez obaw, Rower Specialized Epic Comp Ci to zagwarantuje.
Jeszcze mądrzejszy BRAIN
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Epic Comp
Jesteśmy pewni, że nigdy nie zapomnisz pierwszego doświadczenia prawdziwej prędkości. Wiesz, tego, które sprawia, że na Twojej twarzy pojawia się uśmiech od ucha do ucha. Bez obaw, Rower Specialized Epic Comp Ci to zagwarantuje.
Jeszcze mądrzejszy BRAIN
Epic łączy wydajność hardtaila i możliwości pełnego zawieszenia z imponująco szybkimi wynikami. Nic dziwnego, że synonimem Epica zawsze była bezkompromisowa szybkość.
Tak, szybkość oraz ponad 100 zwycięstw w Pucharze Świata i miejsc na podium. Najnowszy Epic kontynuuje tę tradycję, wykorzystując najbardziej wydajne zawieszenie Brain, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy, aby zapewnić, że szybkość zawsze będzie na pierwszym miejscu.
Najnowsza konstrukcja BRAIN, zaprojektowana na nowo wraz z nowym Epikiem, zmienia oczekiwania co do wydajności, wykorzystując nową, dostosowaną do wyścigów platformę pedałowania, aby zapewnić, że każdy możliwy wat jest przekładany na ruch do przodu, a jednocześnie z łatwością przyjmować zabójcze dla pędu wstrząsy i wielkie uderzenia, w dodatku płynniej niż kiedykolwiek wcześniej.
(G)ramy od nowa
Nowa rama Epic z włókna węglowego FACT 11m została zaprojektowana od nowa z naciskiem na wydajne przenoszenie mocy i pewniejsze prowadzenie. Ma o 15 procent bardziej sztywny tylny trójkąt, aby w pełni wykorzystać zalety nowej, wyścigowej platformy BRAIN, a nowy układ przedniego trójkąta z włókna węglowego obniża masę, co sprawia, że stosunek sztywności do wagi nowego Epica jest jeszcze bardziej imponujący.
- Rama Epica z włókna węglowego FACT 11m zwiększa sztywność tylnego trójkąta, zapewniając niezrównane przenoszenie mocy oraz najbardziej wydajne prowadzenie w historii Epica, a jednocześnie zmniejszając wagę w porównaniu do poprzednich modeli Epica.
- SID SL firmy RockShox czerpie z rozwoju SIDa na trasach Pucharu Świata. Tłumik Rush RL został przetestowany w wyścigach i gwarantuje zewnętrzną kompresję, blokadę i regulację odbicia przy niskich prędkościach.
- Mocne hamulce Level TL firmy SRAM zapewniają płynną modulację i pełną kontrolę nad prędkością.
- Nowoczesne obręcze Specialized Alloy przystosowane do jazdy bezdętkowej mają 27-milimetrową szerokość wewnętrzną, co zapewnia oponom idealny profil i trakcję.
Specyfikacje techniczne
Drivetrain
Zębatki
34T
Suport
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Tylna przerzutka
SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki
SRAM GX, trigger, 12-speed
Łańcuch
SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy
SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175mm 34T
Kaseta
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Wheels & Tires
Tylna piasta
Specialized alloy, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Szprychy
DT Swiss Industry
Obręcze
Specialized 29, 27mm inner width, 28h, tubeless ready
Przednia opona
Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29×2.35
Tylna opona
Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29×2.35
Przednia piasta
Specialized alloy, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
Dętki
Standard, Presta valve
Cockpit
Siodło
Body Geometry Power Sport, steel rails
Kierownica
Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Tape
Specialized Trail Grips
Mostek
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Sztyca
X-Fusion Manic, 30.9, 100/125/150 Travel, 0mm offset
Frameset
Rama
FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
Zacisk sztycy
Specialized Alloy, 34.9mm
SWAT
SWAT EMT Cage-Mount Tool
Suspension
Amortyzator
RockShox-Specialized BRAIN, Rx XC Tune, 5 Position Platform Adjust, Rebound Adjust, Integraded Extension, 265×52.5mm
Widelec
Rockshox SID SL, Rush RL Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 100mm Travel
Brakes
Przedni hamulec
SRAM Level TL, 2-piston caliper, hydraulic disc
Tylny hamulec
SRAM Level TL, 2-piston caliper, hydraulic disc
Waga
Dynamo
11.53kg (25 lb, 6.7 oz)
Waga Rozmiar
MD
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 70mm | 70mm | 70mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 100mm | 125mm | 125mm | 150mm | 150mm |
Stack | 596mm | 586mm | 591mm | 605mm | 623mm |
Reach | 390mm | 415mm | 445mm | 470mm | 495mm |
Head Tube Length | 95mm | 95mm | 100mm | 115mm | 135mm |
Seat-Tube Angle | 67.5° | 67.5° | 67.5° | 67.5° | 67.5° |
BB Height | 314mm | 324mm | 324mm | 324mm | 324mm |
BB Drop | 58mm | 48mm | 48mm | 48mm | 48mm |
Trail | 106mm | 106mm | 106mm | 106mm | 106mm |
Fork Length, Full | 505mm | 505mm | 505mm | 505mm | 505mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 663mm | 687mm | 719mm | 750mm | 782mm |
Chainstay Length | 433mm | 433mm | 433mm | 433mm | 433mm |
Wheelbase | 1090mm | 1116mm | 1148mm | 1179mm | 1211mm |
Bike Standover Height | 740mm | 763mm | 766mm | 776mm | 788mm |
Seat Tube Length | 375mm | 400mm | 430mm | 470mm | 520mm |
Seat Tube Angle | 76.5° | 75.8° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
Top Tube Length, Horizontal | 533mm | 563mm | 598mm | 626mm | 656mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Brak w magazynie
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem. Aethos: Miliardy obliczeń w dążeniu do jednego – idealnej jazdy.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż tylko rower na szlaki; to sanie zbudowane z myślą o pełnym pokonywaniu najbardziej wyboistych szlaków. Wyposażony w zupełnie nową konstrukcję, z regulowanym kątem główki ramy, skokiem dostosowanym do wydajności 150 mm i możliwością dostosowania rozmiaru S, ten rower jest absolutnym hitem. S-Works Stumpjumper EVO — szalej. Rama S-Works Stumpjumper EVO to idealne płótno, na którym możesz wyobrazić sobie najlepszą jazdę. Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń, urzeczywistnij go i jedź szczęśliwie.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie