-
Koła Roval Alpinist CL II 3800,00 zł
- Obręcz: Alpinist CLX Cabon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, Tubeless
- Obręcz: głębokość 33 mm, szerokość zewnętrzna 27 mm, szerokość wewnętrzna 21 mm
- Piasta: DT Swiss 350 Straightpull Center Lock, elementy wewnętrzne Star Ratchet 36t (10 stopni), 100x12mm i 142x12mm, podkładka. R & D. piasta 11SP HG
- Typ łożyska: uszczelnione łożyska stalowe DT Swiss
- Szprychy: DT Swiss Competition Race Straightpull, przód: radialne/na dwa krzyże (2:1) 21 sztuk, DS: 276mm, NDS: 290mm
- Nypel: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 24 mm – 38 mm, maksymalne ciśnienie: 24 mm-35 mm: bezdętkowe (110 psi) na dętce (130 psi), 36 mm-38 mm: bezdętkowe (60 psi) na dętce (60 psi)
- Masa: zestaw 1375g, przód 606g, tył 769g (w tym 15g taśma na obręcz do opon bezdętkowych i zawór)
- Metoda montażu: Ręczna budowa na każdym etapie
- Dodatki: Taśma na obręcz Roval, zapasowy zestaw szprych i nypli, limit masy 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Alpinist CLX II 5200,00 zł – 7100,00 zł
Poczuj, jak Twój rower ożywa na otwartej drodze dzięki nowym Alpinist CLX II — najlżejszym i najlepiej prowadzącym się kołom, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Niezwykle responsywne przyspieszenie, magia na zakrętach i wysublimowana jazda na wyboistych drogach, a wszystko to dzięki wydajności, równej jak w przypadku systemu bezdętkowego. W pogoni za jakością jazdy nie ma miejsca na nadmiar masy. Doskonałość można osiągnąć tylko wtedy, gdy nie ma już nic do wyeliminowania.
Potrzeba czegoś więcej niż tylko lekkiej obręczy, aby zapewnić niesamowitą reaktywność i prowadzenie bezdętkowcyh kół Alpinist CLX II. Zestaw kół został zaprojektowany jako system, a nasi inżynierowie kontrolują i testują każdą część tego systemu – piasty, obręcze, szprychy, zaplatanie – i rozwijają go wraz z oponami bezdętkowymi Specialized. Rezultatem jest 1250-gramowy bezdętkowy zestaw kół o niewiarygodnej jakości jazdy.W modelu Alpinist CLX II zastosowano obręcz (umożliwiającą jazdę z ciśnieniem do 110 psi, jeśli takie jest Twoje życzenie), która zapewnia pewne mocowanie stopki opony oraz łatwiejsze niż kiedykolwiek ustawianie i montaż. Wszystko to w kole, które niemal dwukrotnie przewyższa obecne standardy przemysłowe w zakresie wytrzymałości na uderzenia, a jednocześnie udało się osiągnąć najlżejszą możliwą masę.
Nasze całkowicie nowe piasty LFD są sercem Alpinist CLX II. Wycięliśmy 50 gramów z poprzedniej piasty Alpinist CLX dzięki nowym, niskoprofilowym korpusom piast i obrabianym maszynowo mocowaniom rotora. Wewnętrzne elementy DT Swiss EXP i ceramiczne łożyska SINC zapewniają jedwabiście gładką wydajność i wyjątkową trwałość.
- Obręcz: Alpinist CLX Cabon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, Tubeless
- Obręcz: głębokość 33 mm, szerokość zewnętrzna 27 mm, szerokość wewnętrzna 21 mm
- Piasta: Roval LFD (LFD13/LF14R) Center Lock, elementy wewnętrzne DT Swiss 180 Ratchet EXP 36t (10 stopni), 100x12mm i 142x12mm, podkładka. R & D. piasta 11SP HG
- Typ łożyska: łożyska ceramiczne DT Swiss SINC
- Szprychy: DT Swiss Aerolite T-head, przód: radialne/na dwa krzyże (2:1) 21 sztuk, DS: 276mm, NDS: 290mm
- Nypel: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 24 mm – 38 mm, maksymalne ciśnienie: 24 mm-35 mm: bezdętkowe (110 psi) na dętce (130 psi), 36 mm-38 mm: bezdętkowe (60 psi) na dętce (60 psi)
- Masa: zestaw 1265g, przód 670g, tył 694g (w tym 15g taśma na obręcz do opon bezdętkowych i zawór)
- Metoda montażu: Ręczna budowa na każdym etapie
- Dodatki: Taśma na obręcz Roval, zapasowy zestaw szprych i nypli, limit masy 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Alpinist SLX Disc 1700,00 zł – 2350,00 zł
Wyrusz w drogę z najlżejszymi, najtrwalszymi i najlepiej prowadzącymi się obręczami aluminiowymi, jakie kiedykolwiek wyprodukowała firma Roval — Alpinist SLX. To szczytowe osiągnięcie z aluminium – koło tak dobre, że zasłużyło na miano Alpinist.
- Obręcz: Alpinist Alloy, ze stopu 6061, śrutowana, 700c, hamulec tarczowy, kompatybilna z systemem bezdętkowym
- Szczegóły obręczy: głębokość 24 mm, szerokość zewnętrzna 23,5 mm, szerokość wewnętrzna 20 mm
- Piasta: DT Swiss 350 Straighpull Center Lock, elementy wewnętrzne Star Ratchet 36t (10 stopni), 100 x 12 mm i 142 x 12 mm, bębenek 11SP HG (wymienny bębenek)
- Typ łożyska: DT Swiss Sealed Steel Cartridge Bearings
- Szprychy: Sapim D-Light Straightpull, przód: radialne/na dwa krzyże (2:1), 21 sztuk, DS: 296 mm, NDS: 292 mm, tył: dwa krzyże (1:1), 24 sztuki, DS: 291 mm NDS: 295 mm
- Nyple: Sapim Secure Lock Double Square Alloy Blk, 2.0 x 18mm, 16cNm
- Maksymalne ciśnienie: 130 psi
- Waga: zestaw kół 1485g, przód 694g, tył 791g (bez 15g, czyli taśmy tubeless i wentylu do zastosowania bezdętkowego)
- Metoda montażu: ręcznie budowane
- Dodatki: taśma Roval tubeless, wentyl do systemu tubeless, zestaw zapasowych szprych i nypli, dożywotnia gwarancja, systemowy limit wagowy: 125 kg / 275 funtów
Brak w magazynie
-
Koła Roval Control 29 Carbon 6B XD 6300,00 zł
Elevating Weekend Hot Laps to World Cup XC Status
From weekend hot laps to World Cup XC finals, the Control Carbon combines the low weight and strength found in our world-beating Control SL rim with the new DT Swiss 350 hubs. An unmatched level of durability, precision, and performance in this new Carbon Control wheelset that is purpose-built to open terrain, from gut-wrenching climbs to tear-inducing descents – a whole new era of riding. A high-performance wheel that excels everywhere from world cup xc races to your favorite weekend trail. The Control Carbon combines the low weight and strength found in our world-beating Control SL rim with the new DT Swiss 350 hubs and spokes. This level of quality, precision and performance has previously been found only on wheels costing twice as much.
- Rim: Control SL 29, 29mm Internal Width, Zero Bead Hook 4mm FlatTop Design, Tubeless Compatible, Compatible with Tire Inserts
- Spoke Pattern: 28-Hole Two-cross (1:1) Non Driveside Front and 28-Hole Two-cross (1:1) Rear
- Spoke Type: DT Competition Race Straighpull – Front Driveside 301mm, Non-Driveside 300mm , Rear Driveside 298mm, Non-Driveside 301mm
- Nipple Type: DT Swiss Hexagonal Prolock Alloy
- Hub: DT Swiss 350 Straight-pull, 6-bolt, 36t Star Ratchet System, 110x15mm & 148x12mm thru-axle compatible
- Weight: Set – 1450g w/ Tubeless Rim Tape
- Assembly Method: Hand-built
- Extras: 19 and 31mm OD end cap options included, Roval Spoke Kit, Tubeless Rim Tape and Valves, Lifetime warranty
- System Weight Limit: 275lbs / 125kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Control Alloy 350 6B 1400,00 zł – 1550,00 zł
- Obręcz: Control Alloy Asymetric, śrutowane aluminium 6013 , 29″, Disc Brake, Zero Bead Hook Design, kompatybilne z systemem tubeless, kompatybilne z wkładkami.
- Szczegóły obręczy: głębokość 19 mm, szerokość zewnętrzna 31 mm, szerokość wewnętrzna 27 mm
- Piasta: DT Swiss 350 Straight-pull na 6 śrub, elementy wewnętrzne Star Ratchet 36t (10 stopni), 110 x 15 mm i 148 x 12 mm, bębenek Sram XD (wymienny bębenek)
- Typ łożyska: DT Swiss Sealed Steel Cartridge Bearings
- Szprychy: Sapim D-Light Straightpull, Przód: dwa krzyże (1:1) 28 sztuk, R: 304mm, L: 304mm – Tył: dwa krzyże (1:1) 28 sztuk, DS: 304mm NDS: 304mm
- Nyple: Sapim Secure Lock Double Square Alloy Blk, 2.0 x 18mm, 16cNm
- Rozmiar opony: 1.9″ – 2.6″ – Max ciśnienie: 1.9″-2.3″: 40psi, 2.35″-2.5″: 35psi, 2.51″-2.6″: 30psi
- Waga: zestaw 1648 g, przód 768 g, tył 880 g (bez 15 g, taśmy i wentylu tubeless)
- Metoda montażu: ręcznie budowane
- Dodatki: taśma i wentyl Roval tubeless, zestaw zapasowych szprych i nypli, zaślepki o średnicy zewnętrznej 19 i 31 mm, dożywotnia gwarancja, systemowy limit wagowy: 275 funtów / 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Control SL 29 6B XD Wheelset 9500,00 złNajszybsze koła XC w świecie prawdziwych ludzi, koła Roval Control SL 29
- Typ obręczy: karbonowe, typ clincher, 2Bliss Ready, wzór Zero Bead Hook 4 mm FlatTop. Kompatybilne z wkładką do opon.
- Szerokość obręczy: 29 mm (wewnętrzna)
- Piasta przednia: aluminiowy korpus, oś przelotowa 15 mm x 110, w zestawie opcje nasadek końcowych o średnicy 19 i 31 mm. Maksymalny rozmiar wirnika <200mm
- Wzór przednich szprych: DT Swiss Aerolite Straightpull 294 mm, 24 otwory, dwa krzyże
- Piasta tylna: Korpus z aluminium CNC, łożyska ceramiczne SiNC, najwyższej jakości elementy wewnętrzne DT 180 i kaseta z systemem zapadkowym 36T, zawiera napęd SRAM XD Driver i nasadki końcowe 148. Maksymalny rozmiar wirnika <200 mm
- Wzór tylnych szprych: DT Swiss Aerolite Straightpull 294 mm, 24 otwory, dwa krzyże
- Typ łożyska: uszczelnione łożysko ceramiczne SiNC
- Typ nypli: DT Swiss Pro Lock Hexagonal Alloy 14mm 2.0mm
- Całkowita waga zestawu kół: 1240 g
- Limit wagowy systemu: 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Control SL 29 CL MS Wheelset 9500,00 złNajszybsze koła XC w świecie prawdziwych ludzi. Koła Roval Control SL 29
- Typ obręczy: karbonowe, typ clincher, 2Bliss Ready, wzór Zero Bead Hook 4 mm FlatTop. Kompatybilne z wkładką do opon.
- Szerokość obręczy: 29 mm (wewnętrzna)
- Piasta przednia: aluminiowy korpus, oś przelotowa 15 mm x 110, w zestawie opcje nasadek końcowych o średnicy 19 i 31 mm. Maksymalny rozmiar wirnika <200mm
- Wzór przednich szprych: DT Swiss Aerolite Straightpull 294 mm, 24 otwory, dwa krzyże
- Piasta tylna: Korpus z aluminium CNC, łożyska ceramiczne SiNC, najwyższej jakości elementy wewnętrzne DT 180 i kaseta z systemem zapadkowym 36T, zawiera bębenek Shimano MicroSpline i nasadki końcowe 148. Maksymalny rozmiar wirnika <200 mm
- Wzór tylnych szprych: DT Swiss Aerolite Straightpull 294 mm, 24 otwory, dwa krzyże
- Typ łożyska: uszczelnione łożysko ceramiczne SiNC
- Typ nypli: DT Swiss Pro Lock Hexagonal Alloy 14mm 2.0mm
- Całkowita waga zestawu kół: 1240 g
- Limit wagowy systemu: 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Control SL Team 14190,00 zł
Koła Control SL Team to najlżejsze i najszybsze koła XC na świecie. Dzięki zachowaniu kruchej równowagi pomiędzy niską wagą, najwyższą jakością jazdy i ponadprzeciętną trwałością zespół Roval był w stanie stworzyć wyjątkowy zestaw kół dla naszego zawodników XC.
NAJLŻEJSZE NA ŚWIECIE Masa 1190 gramów oznacza, że to najlżejsze seryjnie produkowane koło XC. Największa oszczędność wagi została osiągnięta dzięki zastosowaniu rewolucyjnych szprych z włókna węglowego. Po trzyletnim procesie obejmującym wyczerpujące badania materiałowe i szeroko zakrojone testy w terenie oraz w laboratorium zdecydowaliśmy się na 20 zoptymalizowanych szprych z włókna węglowego, które są o 29% lżejsze niż ich stalowe odpowiedniki, a przy tym mocniejsze i trwalsze.
PRĘDKOŚĆ I KONTROLA Control SL Team zasługuje na swoją nazwę, ponieważ spełnia wyznaczone cele w zakresie sztywności, co daje precyzję prowadzenia i przyczepność godne Pucharu Świata. Obręcze i szprychy z włókna węglowego są zoptymalizowane pod kątem sztywności bocznej, gwarantując dobrą sterowność. W połączeniu z dobrą podatnością na skręcanie pozwala rowerzystom pewnie pokonywać teren i daje maksymalną przyczepność.
PORAŻKA? NIE MA MOWY Koła są o 33% bardziej wytrzymałe na przebicia niż najbliższa konkurencja, co daje trwałość potrzebną do osiągnięcia prędkości na nowoczesnych, agresywnych trasach. Płaski kształt stopki niemal całkowicie eliminuje ryzyko przebicia, bowiem wymaga o 40% większej siły do przebicia niż nasi najwięksi konkurenci. Rowerzyści mogą wybrać preferowane ciśnienie powietrza i korzystać z niego ze 100% pewnością.
LIMITOWANA SERIA Control SL Team to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących absolutnie najszybszego zestawu kół na świecie dzięki najwyższemu poziomowi kontroli, trwałości i ultralekkiej wydajności w kole wyścigowym XC. Ten ręcznie budowany zestaw kół jest dostępny jednorazowo, w bardzo ograniczonej ilości.
CO ZAWIERA ZESTAW Control SL Team to coś więcej niż tylko zestaw kół. Otrzymujesz również śruby Ti, zaślepki z narzędziami, zestaw Dynaplug, wysokiej jakości torbę na koło, 2 wysokiej jakości opony Specialized, dodatkowe szprychy z włókna węglowego i kilka innych niespodzianek.
- Obręcze: Control SL 29, 4mm FlatTop Bead Hooks, Przód: 29’’ – Tył: 29’’, hamulce tarczowe, kompatybilne z systemem bezdętkowym, kompatybilne z wkładkami do opon
- Specyfikacja obręczy: głębokość 25 mm, zewnętrzna szerokość 37 mm, wewnętrzna szerokość 29 mm, szerokość krawędzi 4 mm.
- Hub: Roval Low Flange Hub (LFM21/LFM22), 20H, Straightpull, 6-bolt disc, DT Swiss 180 Ratchet EXP 36t internals (10 degs), 15mm x 110mm thru-axle (Boost) & 12mm x 148mm (Boost), SRAM XD Freehub (convertible freehub), Silver TEAM Edition. Max Rotor Size <200mm.
- Typ łożyska: łożyska ceramiczne DT Swiss SINC
- Szprychy: Roval Carbon Round typu Straightpull: Przód: dwa krzyże (1:1) 20 sztuk, 306 mm (strona napędowa/strona nienapędowa)
- Nyple: Roval, aluminiowe, 8,1 mm.
- Tire Size: 1.9’’ – 2.6’’. Max PSI: 1.9” – 2.3” = 40psi: 2.35”-2.5” = 35psi: 2.5”-2.6” = 30psi.
- Waga: zestaw 1190 g, przód 548 g, tył 642 g (w tym 15 g na jedno koło taśma do obręczy i zawór bezdętkowy).
- Extras: Fast Trak S-Works 29 x 2.35, Renegade S-Works 29 x 2.35, Titanium Rotor Bolts (x12), LTD Roval Double Wheel Bag, LTD Roval Water Bottle (x2), Custom Roval Dynaplug® Racer Pro w/ Spare Plugs, DT Swiss Microspline FHB, 19 & 31mm OD End Caps w/ Tool, DT Swiss Ceramic SINC Bearings, Spare Spoke & Nipple Kit w/ Hand Built Tension Card, LTD Personalized S-Racing Packet, Lifetime Warranty, System Weight Limit: 275lbs/125kg.
- Metoda montażu: montaż ręczny
Brak w magazynie
-
Koła Roval Rapide C 38 5700,00 zł
- Obręcz: Rapide C, głębokość 38 mm, szerokość wewnętrzna 21 mm, Carbon Clincher, kompatybilna z systemem bezdętkowym
- Zaplot szprych: 24 otwory, radialny (strona napędowa) / dwa krzyże (1:1) (strona nienapędowa) z przodu
- Typ szprych: DT Swiss Competition Race J-Bend przód (262 mm strona napędowa, 273 mm strona nienapędowa), tył (271 mm strona napędowa, 273 mm strona nienapędowa)
- Typ nypli: DT Swiss Prolock Brass
- Piasta: DT Swiss 370 Classic, Centerlock, 18t Ratchet System LN, kompatybilna z osiami przelotowymi 100 x 12 mm i 142 x 12 mm, freehub 11SP HG
- Waga: przód -714 g – tył – 886 g – zestaw – 1600 g z taśmą do obręczy bezdętkowych
- Metoda montażu: montaż ręczny
- Dodatki: taśma do obręczy bezdętkowych i zawory bezdętkowe, dożywotnia gwarancja
- Limit wagowy systemu: 109 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Rapide CL II 4100,00 zł – 4500,00 zł
- Obręcz: Rapide CLX Carbon Clincher, 700c, hamulce tarczowe, tubeless.
- Piasty: DT Swiss 350 Straightpull Center Lock, Star Ratchet 36t (10 st.), 100x12mm i 142x12mm, bębenek Shimano 11-speed HG
- Szprychy: DT Swiss Competition Race Straightpull, przód: zaplot radialny/dwa krzyże (2:1), 18 szprych, po stronie napędu 258mm, po stronie nienapędowej 270mm, tył: dwa krzyże (1:1), 24 szprychy, po stronie napędu 256mm, po stronie nienapędowej 260mm
- Rozmiar opony: 24mm-38mm
- Metoda składania: ręcznie budowane na każdym etapie
- Dodatki: taśma Roval, zestaw zapasowych szprych i nypli, limit wagowy zestawu: 125kg/275lbs
Brak w magazynie
-
Koła Roval Rapide CLX II 5500,00 zł – 7400,00 zł
Od 2020 r. koła Rapide CLX wygrały więcej wyścigów World Tour niż jakiekolwiek inne koła, a my sprawiliśmy, że są jeszcze szybsze. Poznajcie nowe Rapide CLX II. Łącząc aerodynamikę koła TT o głębokim przekroju z niską masą płytszego koła do podjazdów oraz kombinację najwyższej wydajności i doskonałego prowadzenia systemu bezdętkowego, Rapide CLX II zapewnia maksymalną prędkość podczas jazdy w każdych warunkach.
- Obręcz: Rapide CLX Cabon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, Tubeless
- Obręcz: przód: głębokość 51 mm, szerokość zewnętrzna 35 mm, szerokość wewnętrzna 21 mm, tył: głębokość 60 mm, szerokość zewnętrzna 30,7 mm, szerokość wewnętrzna 21 mm
- Piasta: Roval AFD (AFD01/AFD02R) Center Lock, elementy wewnętrzne DT Swiss 180 Ratchet EXP 36t (10 stopni), 100x12mm i 142x12mm, podkładka. R & D. piasta 11SP HG
- Typ łożyska: łożyska ceramiczne DT Swiss SINC
- Szprychy: DT Swiss Aerolite T-head, przód: radialne/na dwa krzyże (2:1) 18 sztuk, DS: 257mm, NDS: 252mm
- Nypel: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 24 mm – 38 mm, maksymalne ciśnienie: 24 mm-35 mm: bezdętkowe (110 psi) na dętce (130 psi), 36 mm-38 mm: bezdętkowe (60 psi) na dętce (60 psi)
- Masa: zestaw 1520g, przód 710g, tył 810g (w tym 15g taśma na obręcz do opon bezdętkowych i zawór)
- Metoda montażu: Ręczna budowa na każdym etapie
- Dodatki: Taśma na obręcz Roval, zapasowy zestaw szprych i nypli, limit masy 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Rapide CLX II Team 17500,00 złMeet the fastest wheels in the world – The Rapide CLX II Team Wheels. Designed to be lighter and more aerodynamic, these wheels are engineered to make riders like Remco Evenepoel and Demi Vollering even faster. These wheels were developed using our equation for speed: Lightweight + Aerodynamics + Handling + Durability = Speed. These limited edition wheels are the absolute pinnacle of road racing performance, reserved for the greatest riders in the world and the lucky few who get their hands on a set.
Brak w magazynie
-
Koła Roval Terra C Wheelset 6200,00 zł
- Obręcz: Terra C RTM Carbon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, kompatybilna z Tubeless
- Obręcz: wysokość 32 mm, szerokość zewnętrzna 30 mm, szerokość wewnętrzna 25 mm
- Piasta: DT Swiss 370 J-bend Center Lock, mechanizm Ratchet LN 18t (20 stopni), 100x12mm i 142x12mm, podkładka. R & D. Bębenek 11sp (możliwość zmiany bębenka)
- Typ łożyska: uszczelnione łożyska stalowe DT Swiss
- Szprychy: DT Swiss Competition Race J-bend, przód: radialne / na dwa krzyże 24 sztuki, R: 268mm, L: 279mm
- Nypel: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 28 mm – 47 mm
- Masa: zestaw 1610 g, przód 719 g, tył 891 g (w tym taśma na obręcz do opon bezdętkowych i zawór)
- Metoda montażu: Carbon Layup – automatyczny, budowa koła – ręczna.
- Dodatki: Taśma na obręcz do zastosowania bezdętkowego Roval i zawór, zapasowy zestaw szprych i nypli, limit masy 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Terra CL Wheelset 8100,00 złPodążając bezpośrednio śladami opon Terra CLX, nowy model kół Roval Terra CL wykorzystuje tę samą superlekką, niewiarygodnie wytrzymałą obręcz, co nasze flagowe koło. Jest to obręcz z włókna węglowego, o wysokości 33 mm i szerokości wewnętrznej 25 mm, która dobrze współpracuje z systemem bezdętkowym i pozwala na montaż opon o szerokości od 28 mm do 47 mm, przy dowolnym ciśnieniu, na jakie masz ochotę. W trosce o dostępność, trwałość i łatwość serwisowania, zdecydowaliśmy się na użycie ultra niezawodnych piast DT Swiss 350 i zamocowanie ich do obręczy za pomocą szprych DT Swiss Competition Straightpull.
- Obręcz: Terra CLX Carbon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, kompatybilna z tubeless
- Obręcz: wysokość 32 mm, szerokość zewnętrzna 30 mm, szerokość wewnętrzna 25 mm
- Piasta: DT Swiss 350 z prostym naciągiem Center Lock, Star Ratchet 36t (10 stopni), 100x12mm i 142x12mm, podkładka Shim. R & D. Bębenek 11sp (możliwość zmiany bębenka)
- Typ łożyska: uszczelnione łożyska stalowe DT Swiss
- Szprychy: DT Swiss Competition Race Straightpull, przód: na dwa krzyże (1: 1) 24 sztuki, R: 287mm, L: 286mm
- Nypel: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 28 mm – 47 mm
- Masa: zestaw 1408 g, przód 654 g, tył 754 g (w tym taśma na obręcz do opon bezdętkowych i zawór)
- Metoda montażu: Ręczna budowa na każdym etapie
- Dodatki: Taśma na obręcz do zastosowania bezdętkowego Roval i zawór, zapasowy zestaw szprych i nypli, limit masy 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Terra CLX II 5200,00 zł – 7100,00 zł
Nawet z długą listą wymagań, które muszą być spełnione dla poważnego gravelowca i all-road eksploratora – Roval Terra CLX II sprawdza się na każdym polu.
- Obręcz: Terra CLX Carbon Clincher, 700c, hamulec tarczowy, kompatybilna z tubeless
- Szczegóły obręczy: głębokość 32 mm, szerokość zewnętrzna 30 mm, szerokość wewnętrzna 25 mm — ERD 577 mm
- Piasta: Roval Light Hub (LF13/LF14R) Center Lock, elementy wewnętrzne DT Swiss 180 Ratchet EXP 36t (10 stopni), 100 x 12 mm i 142 x 12 mm, bębenek 11SP HG
- Typ łożyska: DT Swiss SINC Ceramic Bearings
- Szprychy: DT Swiss Aerolite T-head, Przód: radialne/jeden krzyż (2:1) 21 sztuk, DS: 278mm, NDS: 290mm, Tył: jeden krzyż/dwa krzyże (2:1), DS: 290mm NDS: 288mm
- Nyple: DT Swiss Hex Prolock Al 2.0x14mm
- Rozmiar opony: 28mm – 47mm – Maksymalne ciśnienie: 28c-32c: 80psi, 33c – 36c: 65psi, 37c- 47c: 60psi
- Waga: zestaw 1250 g, przód 570 g, tył 680 g (bez 15 g, czyli taśmy i wentylu tubeless)
- Metoda montażu: Ręczna budowa na każdym etapie, do ostatniego obrotu nypla.
- Dodatki: Taśma na obręcz Roval, zapasowy zestaw szprych i nypli, systemowy limit wagowy: 125 kg
Brak w magazynie
-
Koła Roval Traverse Alloy 350 6B 1200,00 zł – 1700,00 zł
- Obręcz: Traverse Alloy Asymmetric, 6013 Alloy Shot-Peened, przód: 29″, tył: 29″ i 27,5″, hamulce tarczowe, wzór Zero Bead Hook, kompatybilna z systemem bezdętkowym, kompatybilna z wkładkami do opon
- Obręcz: głębokość 21,65 mm, szerokość zewnętrzna 34,6 mm, szerokość wewnętrzna 30 mm, szerokość krawędzi 2,3 mm
- Piasta: DT Swiss 350 J-Bend na 6 śrub, elementy wewnętrzne Ratchet EXP 36t (10 stopni), 110 x 15 mm i 148 x 12 mm, bębenek Sram XD Freehub (wymienny bębenek)
- Typ łożyska: uszczelniane łożyska stalowe DT Swiss
- Szprychy: Sapim D-Light J-Bend, 29″: przód: dwa krzyże (1:1) 28 sztuk, prawa: 287, lewa: 281 mm
- Nyple: Sapim Secure Lock Double Square Alloy Blk, 2.0 x 18 mm, 16cNm
- Rozmiar opony: 2,3″ – 2,6″ – maksymalne ciśnienie: 2,3-2,6”: 40 psi
- Waga: zestaw kół 1904 g, przód 897 g, tył 1007 g (w tym bezdętkowa taśma do obręczy i zawór bezdętkowy)
- Metoda montażu: montaż ręczny
- Dodatki: bezdętkowa taśma i wentyl bezdętkowy do obręczy Roval, zestaw zapasowych szprych i nypli, zatyczki końcowe DT 31 mm, dożywotnia gwarancja, limit wagowy układu: 125 kg
Brak w magazynie