Rower Specialized Stumpjumper 15 Alloy

15500,00 

  • Nowa rama z aluminium M5 z integracją drzwiczek SWAT
  • Dostrojony przez Ride Dynamics damper X-Fusion 02 Pro RL z regulacją odbicia i blokadą
  • Widelec RockShox Psylo Silver z tłumieniem Motion Control
  • Niezawodne hamulce 4-tłoczkowe Shimano MT-420
  • 12-rzędowy napęd Shimano Deore
  • Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela

Guaranteed Safe CheckoutTrust
Zobacz informacje o produkcie

Rower Specialized Stumpjumper 15 Alloy

Stumpjumper 15 Alloy nie idzie na kompromisy. Czy pochłania nierówności niczym duży rower? Oczywiście. Czy daje kontrolę przy krótkim skoku, zwinność i wydajność? Bez wątpienia. Czy zapewnia niebywałą personalizację, która sprawia, że stanie się idealnym kompanem dla jedynej osoby, która tak naprawdę się liczy, czyli dla Ciebie? Tak, tak, tak!

NIEZWYKŁE MOŻLIWOŚCI GENIE Shock Technology daje skoczność i frajdę z jazdy, a przy tym poczucie niekończącego się skoku.

DOSKONAŁA KONTROLA Jeszcze lepsza przyczepność niż w Rowerze Roku, Stumpjumperze EVO.

NIESPOTYKANA PERSONALIZACJA Sześć pozycji ustawień geometrii, mullet lub 2×29”, regulacja pracy sprężyny i wiele więcej.

GENIE Jazda na latającym dywanie. Największą innowacją w modelu Stumpjumper 15 Alloy jest GENIE. Ta przełomowa technologia dampera powietrznego spełnia trzy życzenia każdego rowerzysty trailowego – wyczucie i kontrolę sprężyny stalowej, lepsze zapobieganie dobiciu niż standardowa sprężyna powietrzna oraz regulowaną „platformę” zapewniającą frajdę podczas jazdy.

NIEZWYKŁY GENIE GENIE łączy w sobie liniowość pracy dampera sprężynowego z progresywną sprężystością sprężyny powietrznej pod koniec skoku, co eliminuje dobicie. Oto najlepsze cechy obu światów – sprężyny stalowej i powietrznej – z dodatkowymi możliwościami regulacji. Pożegnaj się z kompromisami i przywitaj z przyszłością kolarstwa.

WYBOJE? CO TAKIEGO? GENIE charakteryzuje się o 16,3% lepszym zarządzaniem pierwszą fazą skoku niż rower roku Stumpjumper EVO, co sprawia, że Stumpy 15 jeździ niczym rower o wiele większym skoku. Przykładowo, Stumpjumper 15 Alloy (z 145 mm skoku tylnego koła) i nasz Enduro (170 mm skoku) potrzebują 101 mm skoku, by zamortyzować siłę uderzenia wynoszącą 1080 Nm.

NIEBYWAŁA PRZYCZEPNOŚĆ Szeroko zakrojone testy potwierdzają, że Stumpjumper 15 Alloy z GENIE zapewnia o 57% lepszą przyczepność niż standardowy damper powietrzny. Technologia ta daje elastyczność podobną do działania sprężyny stalowej, co utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez dłuższy czas niż typowy damper powietrzny.

ŻEGNAJCIE, DOBICIA O 39% mniej dobić w porównaniu ze standardowym damperem powietrznym. Podczas dużych uderzeń możesz wykorzystać rosnące tempo ostatnich 30% skoku GENIE. Dzięki temu dwustopniowemu, wyraźnemu wzrostowi GENIE zmniejsza częstotliwość i dotkliwość dobić amortyzatora.

WYJĄTKOWA GEOMETRIA Geometria zapewnia możliwości dużego roweru wówczas, gdy tego potrzebujesz, zwinność na wąskich odcinkach i żywe prowadzenie na podjazdach. Obszerny kokpit gwarantuje wyśrodkowaną pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zoptymalizowany offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.

JEŹDZISZ PO SWOJEMU Zintegrowana regulacja geometrii sprawia, że Stumpjumper 15 Alloy to rower trailowy o największym zakresie dopasowania. Sześć różnych ustawień pozwala dostosować jego parametry do każdego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy i wysokość suportu można regulować, by uzyskać stabilność bądź prześwit.

RÓŻNE WIELKOŚCI KÓŁ Dzięki naszym opcjonalnym linkom zawieszenia możesz wybierać między dużymi kołami z przodu i z tyłu lub wariantem z 27,5-calowym tylnym kołem, aby uzyskać bardziej zwrotną i zwinną jazdę. Niezależnie od tego, co wybierzesz, geometria pozostanie bez zmian.

SPRZĘT ZABIERASZ ZE SOBĄ Nasza przełomowa innowacja SWAT 4.0 w Stumpjumperze 15 zwiększa zakres przechowywania w dolnej rurze. To najpłynniej działający system na świecie, który jest odporny na warunki pogodowe oraz w pełni zintegrowany z rowerem.

WYTRZYMA WIĘCEJ NIŻ TY Nasze rowery z pełnym zawieszeniem tworzymy tak, by wytrzymały długie lata. Oferujemy również pełne wsparcie i warunki do tego, by jak najdłużej zatrzymać Cię na szlaku. Jednym z wielu przejawów tego wsparcia jest na przykład bezkonkurencyjna dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.

  • Nowa rama z aluminium M5 z integracją drzwiczek SWAT
  • Dostrojony przez Ride Dynamics damper X-Fusion 02 Pro RL z regulacją odbicia i blokadą
  • Widelec RockShox Psylo Silver z tłumieniem Motion Control
  • Niezawodne hamulce 4-tłoczkowe Shimano MT-420
  • 12-rzędowy napęd Shimano Deore
  • Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela

Specyfikacje techniczne

Frameset

SWAT: SWAT internal downtube storage

Rama: M5 Alloy chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel

Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm

Suspension

Amortyzator: X-Fusion 02 Pro RL, Ride Dynamics Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:210×52.5mm, S2-S6:210x55mm

Widelec: RockShox, Psylo Silver, Motion Control Damper, 15×110 axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel

Brakes

Przedni hamulec: Shimano, BR-MT420, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm

Tylny hamulec: Shimano, BR-MT420, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 203mm

Drivetrain

Manetki: Shimano Deore, M6100, 12spd

Tylna przerzutka: Shimano Deore, M6100, 12pd, Shadow Plus

Kaseta: Shimano Deore, M6100, 12spd w/Hyperglide+, 10-51t

Łańcuch: Shimano Deore, M6100, 12-speed

Mechanizm korbowy: Shimano Deore, M6120, 30T ring, 55mm chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm

Wheels & Tires

Obręcze: Specialized Alloy, Tubeless Ready, 29mm internal width, 28h, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29

Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h

Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h

Szprychy: Stainless, 14g

Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3″

Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5×2.3, S3- S6: 29×2.3″

Dętki: Standard, Presta valve

Cockpit

Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

Kierownica: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise

Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips

Siodło: Bridge, Steel rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm

Sztyca: TranzX Dropper, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm

Waga

Dynamo: 276239

Dynamo: 16.57 kg (36 lb, 8.5 oz)

Waga Rozmiar: S4

 

 

* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.

Geometria

S1 S2 S3 S4 S5 S6
Crank Length 165mm 165mm 165mm 170mm 170mm 170mm
Handlebar Width 780mm 780mm 800mm 800mm 800mm 800mm
Stem Length 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm
Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Seatpost Length 125mm 150mm 170mm 200mm 200mm 200mm
Stack 608mm 618mm 627mm 640mm 654mm 667mm
Reach 400mm 425mm 450mm 475mm 500mm 530mm
Headtube Length 95mm 100mm 110mm 125mm 140mm 155mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
BB Height 334mm 337mm 337mm 337mm 337mm 337mm
BB Drop 41mm 38mm 38mm 38mm 38mm 38mm
Trail 129mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Fork Length (full) 551mm 561mm 561mm 561mm 561mm 561mm
Fork Rake/Offset 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Front Center 720mm 751mm 780mm 812mm 843mm 879mm
Chainstay Length 430mm 432mm 435mm 435mm 445mm 445mm
Wheelbase 1149mm 1181mm 1213mm 1244mm 1285mm 1322mm
Top-tube Length (horizontal) 541mm 573mm 595mm 624mm 647mm 677mm
Bike Standover Height 738mm 751mm 745mm 745mm 745mm 751mm
Seat Tube Length 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Seat Tube Angle 78° 77° 77° 76.5° 76.5° 76.5°
Saddle Height for Effective ST Angle 645mm 690mm 735mm 780mm 825mm 870mm
Max Seatpost Insertion 245mm 245mm 255mm 255mm 285mm 285mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
SKU: N/A Kategorie: , ,
Categories
Tags
My Cart
Ostatnio oglądane
Categories

Rower Specialized Stumpjumper 15 Alloy

15500,00 

Poproś o oddzwonienie

    Rower Specialized Stumpjumper 15 Alloy

    15500,00 

    Zadać pytanie