Rower Specialized Diverge Comp Carbon
21400,00 zł
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach z dala od samochodów i tłumów, czy też start w ulubionym wyścigu gravelowym, żaden rower nie poradzi sobie lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najbardziej efektywny i być może dający najwięcej frajdy rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający szybkość i zwinność, ale też stabilność i zaufanie, gdy teren staje się nierówny. Future Shock 2.0, całkowicie nowa gravelowa geometria, zintegrowany system przechowywania czy najlepszy w swojej kategorii prześwit opon — nowy Diverge reprezentuje sobą wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i w terenie. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rowerów gravelowych, dzięki czemu możesz wybrać się w zupełnie nowe rejony. To najlepszy pojazd na wyprawę w nieznane.
Dzięki ramie z włókna węglowego FACT 9r i Future Shock 2.0 Diverge Comp w terenie będzie jeździć szybciej i pewniej niż kiedykolwiek wcześniej. Bezprzewodowa 12-biegowa grupa osprzętu Apex eTap AXS firmy SRAM zapewnia szybką zmianę przełożeń, a aluminiowe koła DT Swiss G540 w połączeniu z oponami Pathfinder Pro 42 mm, które sprawdziły się podczas Unbound, oferują wydajność na twardej nawierzchni oraz drogach gruntowych i szutrowych. Sztyca Roval Terra sprawia, że Diverge Comp zapewnia idealnie wyważoną jazdę.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Diverge Comp Carbon
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach z dala od samochodów i tłumów, czy też start w ulubionym wyścigu gravelowym, żaden rower nie poradzi sobie lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najbardziej efektywny i być może dający najwięcej frajdy rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający szybkość i zwinność, ale też stabilność i zaufanie, gdy teren staje się nierówny. Future Shock 2.0, całkowicie nowa gravelowa geometria, zintegrowany system przechowywania czy najlepszy w swojej kategorii prześwit opon — nowy Diverge reprezentuje sobą wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i w terenie. Diverge otwiera nowy rozdział w historii rowerów gravelowych, dzięki czemu możesz wybrać się w zupełnie nowe rejony. To najlepszy pojazd na wyprawę w nieznane.
Dzięki ramie z włókna węglowego FACT 9r i Future Shock 2.0 Diverge Comp w terenie będzie jeździć szybciej i pewniej niż kiedykolwiek wcześniej. Bezprzewodowa 12-biegowa grupa osprzętu Apex eTap AXS firmy SRAM zapewnia szybką zmianę przełożeń, a aluminiowe koła DT Swiss G540 w połączeniu z oponami Pathfinder Pro 42 mm, które sprawdziły się podczas Unbound, oferują wydajność na twardej nawierzchni oraz drogach gruntowych i szutrowych. Sztyca Roval Terra sprawia, że Diverge Comp zapewnia idealnie wyważoną jazdę.
- Nic tak nie zwiększa możliwości roweru, jak prześwit na opony, więc daliśmy nowemu Diverge aż 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1” z kołem 650b. Dzięki solidnej karbonowej dolnej rurze tylnego trójkąta od strony napędowej pod zębatką stworzyliśmy prześwit bez konieczności stosowania delikatnej konstrukcji obniżonych dolnych rur tylnego trójkąta czy wydłużania dolnych rur.
- W modelu Diverge zastosowaliśmy wiele mocowań bagażnika, w tym mocowania na widelcu i górnej rurze, by zapewnić Ci miejsce na wszystkie niezbędne akcesoria, niezależnie od tego, jak daleko zamierzasz jechać i jak długa będzie to wyprawa. Uwaga: wszystkie modele z włókna węglowego będą wymagały zacisku sztycy z mocowaniem bagażnika dostępnego na rynku wtórnym w celu zainstalowania tylnego bagażnika (nr części S184700001).
Specyfikacje techniczne
Frameset
Rama: Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 30.8mm
Suspension
Widelec: Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Cockpit
Kierownica: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Sztyca: Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
Mostek: Future Stem, Comp
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Brakes
Tylny hamulec: SRAM Apex eTAP AXS, hydraulic disc
Przedni hamulec: SRAM Apex eTAP AXS, hydraulic disc
Drivetrain
Tylna przerzutka: SRAM X1 Eagle AXS
Manetki: SRAM Apex eTap AXS
Kaseta: SRAM PG1210, 12-Speed, 11-50t
Łańcuch: SRAM, NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM Apex DUB Wide
Zębatki: 40T
Suport: SRAM DUB BSA
Wheels & Tires
Przednie koło: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Tylne koło: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Przednia opona: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700×42
Tylna opona: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700×42
Dętki: 700×28/38mm, 48mm Presta valve
Akcesoria
SWAT: Integrated SWAT door, internal storage system
Waga
Dynamo: 223498
Dynamo: 9.99kg/22lbs, .4oz
Waga Rozmiar: 56cm
*Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 330mm | 330mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Stack | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm |
Reach | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
Head Tube Length | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm |
Head Tube Angle | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° |
BB Height | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Trail | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Fork Length, Full | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm |
Fork Rake/Offset | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Front Center | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm |
Chainstay Length | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
Wheelbase | 1019mm | 1026mm | 1032mm | 1042mm | 1059mm | 1076mm |
Top Tube Length, Horizontal | 529mm | 542mm | 558mm | 573mm | 589mm | 605mm |
Bike Standover Height | 700mm | 725mm | 754mm | 779mm | 805mm | 832mm |
Seat Tube Length | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
Seat Tube Angle | 74° | 73.75° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Brak w magazynie
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie