Rower Specialized P.Series P.2
6400,00 zł
Całkowicie przeprojektowana rama z Serii P. – P.2 oferuje rowerzystom o dowolnym wzroście idealne warunki do tego, by zaczęli swoją przygodę ze skokami na rowerze. Lekka, a przy tym wytrzymała aluminiowa rama w różnych rozmiarach kompatybilna z kołami o różnej wielkości została stworzona w taki sposób, aby sprostać wszystkim wybojom i pozwolić Ci jechać dalej. W przypadku tych solidnych rowerów skupiamy się na stworzeniu wysokiej jakości wszechstronnej platformy przeznaczonej dla wszystkich rowerzystów, wyposażonej w najwyższej klasy komponenty.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized P.Series P.2
Całkowicie przeprojektowana rama z Serii P. – P.2 oferuje rowerzystom o dowolnym wzroście idealne warunki do tego, by zaczęli swoją przygodę ze skokami na rowerze. Lekka, a przy tym wytrzymała aluminiowa rama w różnych rozmiarach kompatybilna z kołami o różnej wielkości została stworzona w taki sposób, aby sprostać wszystkim wybojom i pozwolić Ci jechać dalej. W przypadku tych solidnych rowerów skupiamy się na stworzeniu wysokiej jakości wszechstronnej platformy przeznaczonej dla wszystkich rowerzystów, wyposażonej w najwyższej klasy komponenty.
PROSTOTA PRZEDE WSZYSTKIM — Wszelkie dźwignie, manetki, pokrętła i skomplikowane przewody są bardzo przydatne — ale nie tutaj. Dla tych, którzy skupiają się na rozwoju, liczy się przede wszystkim prostota. Seria P. oferuje cechy pożądane przez miłośników dirtu, począwszy od lekkiej i wytrzymałej aluminiowej ramy. Ten rower będzie spadał na ziemię. Bardzo często.
ROZMIARY DLA WSZYSTKICH — W tej niszowej gałęzi kolarstwa rowery o konkretnym przeznaczeniu, takie jak Seria P., występowały niegdyś w niewielu rozmiarach. Dlatego postanowiliśmy cofnąć się o krok i zaprojektować cały szereg rozmiarów dla wszystkich, począwszy od 20” klasycznego dirt jumpera aż po 27.5” rower trailowy, na którym można robić salta w tył.
NA NOWO WYMYŚL SWĄ JAZDĘ — Zamiast iść na kompromis odnośnie istoty tego roweru (podskoki i fruwanie w powietrzu), postanowiliśmy poszerzyć jego możliwości. Jest kompatybilny z regulowaną sztycą i przerzutkami oraz wyposażony w regulowane haki. Możesz na nim przejechać całą drogę z domu aż do dirt parku z przerwą na krótką sesję po drodze.
SOLIDNA TECHNIKA — Rozstaw boost z tyłu poprawia sztywność, a w połączeniu z taperowaną główką ramy oraz gwintowanym suportem sprawia, że rowery z Serii P. są niezwykle wytrzymałe i łatwe utrzymaniu. Dodatkowo posiadają nowe opony Kicker 2.1″ (z możliwością montażu nawet 2.35″ opon trailowych), co gwarantuje przyczepność i szybkość w każdym terenie.
- Widelec Manitou Junit, wysoka wydajność i możliwość regulacji.
- Lekkie i wytrzymałe jednobiegowe koła P.Series.
- Opony Specialized Kicker zapewniają przyczepność wszędzie – na ulicy, w terenie czy w skateparku.
Specyfikacje techniczne
Drivetrain
Kaseta: 13T SS Cog
Zębatki: 30T
Suport: BSA 73mm
Łańcuch: KMC Z1, 1/2×3/32″, Single Speed
Mechanizm korbowy: Specialized P.series, Forged, 24mm Spindle, 52mm CL, 140mm Length
Wheels & Tires
Dętki: 24″ Inner Tube, SV
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 6-bolt, 32h
Tylna piasta: Alloy, Single Speed, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 6-bolt, 32h
Obręcze: Specialized P.Series, 24″, 32h, 26mm ID, Disc Brake Only
Przednia opona: Specialized Kicker Sport, 24×2.1″
Tylna opona: Specialized Kicker Sport, 24×2.1″
Szprychy: Stainless, 14g
Frameset
Zacisk sztycy: Alloy, single-bolt, 34.9mm
Rama: Specialized P.2, A1 Premium Alloy, 24″, Fully Butted Tubing, Tapered Head Tube, BSA 73mm BB Shell, 12x148TA Sliding Dropouts, Single Speed or Geared Compatible, 52mm CL, Internal cable routing, 30.9 Seat Tube, Dropper Post Compatible
Suspension
Widelec: Manitou J-Unit Comp 24″, 100mm Travel, DJ Tune, 15x110mm thru-axle, Tapered ST
Brakes
Przedni hamulec: Radius CX7, Mechanical Disc, 160mm Rotor
Tylny hamulec: Sram Level T, Hydraulic Disc, 160mm Rotor
Cockpit
Mostek: Specialized Alloy Trail Stem
Siodło: Specialized P.series, Steel Rails
Kierownica: Specialized P.Series MTB Dirt, 6061 alloy, 9-degree backsweep, 6-degree upsweep, 38mm rise, 750mm width, 31.8mm clamp
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips, lock-on
Sztyca: Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
Akcesoria
Pedały: Specialized Platform Pedal
Waga
Dynamo: 10.5kg (23 lb, 2.4 oz)
Waga Rozmiar
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
24″ | |
---|---|
Crank Length | 140mm |
Handlebar Width | 680mm |
Stem Length | 35mm |
Saddle Width | 110mm |
Seatpost Length | 200mm |
24inch | |
Stack | 523mm |
Reach | 360mm |
Head-Tube Length | 95mm |
Head-Tube Angle | 68.5° |
B-B Height | 290mm |
B-B Drop | 25mm |
Trail | 81mm |
Fork Length (full) | 455mm |
Fork Rake/Offset | 40mm |
Front-Center | 600mm |
Chain-Stay Length | 360mm |
Wheelbase | 958mm |
Top-Tube Length (horizontal) | 530mm |
Bike Stand-Over Height | 645mm |
Seat-Tube Length | 300mm |
Seat-Tube Angle | 72° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż tylko rower na szlaki; to sanie zbudowane z myślą o pełnym pokonywaniu najbardziej wyboistych szlaków. Wyposażony w zupełnie nową konstrukcję, z regulowanym kątem główki ramy, skokiem dostosowanym do wydajności 150 mm i możliwością dostosowania rozmiaru S, ten rower jest absolutnym hitem. S-Works Stumpjumper EVO — szalej. Rama S-Works Stumpjumper EVO to idealne płótno, na którym możesz wyobrazić sobie najlepszą jazdę. Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń, urzeczywistnij go i jedź szczęśliwie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.