Rower Specialized Turbo Levo SL Kids
13800,00 zł
Zaprojektowany z myślą o młodych riderach, nowy rower elektryczny Specialized Turbo Levo SL Kids łączy w sobie to, co najlepsze dla entuzjastycznych opiekunów i początkujących kolarzy. Dzięki silnikowi Specialized 1.2, praktycznie niekończącej się baterii, konfigurowalnym limitom prędkości i wspomagania, mniej uczęszczane drogi są teraz przyjazne dla dzieci – jedyną rzeczą, o którą musisz się martwić, jest to, czy nadążysz.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Turbo Levo SL Kids
Zaprojektowany z myślą o młodych riderach, nowy rower elektryczny Specialized Turbo Levo SL Kids łączy w sobie to, co najlepsze dla entuzjastycznych opiekunów i początkujących kolarzy. Dzięki silnikowi Specialized 1.2, praktycznie niekończącej się baterii, konfigurowalnym limitom prędkości i wspomagania, mniej uczęszczane drogi są teraz przyjazne dla dzieci – jedyną rzeczą, o którą musisz się martwić, jest to, czy nadążysz.
Możliwości – Przy wadze zaledwie 16,6kg i dużej mocy, Levo SL Kids pozostawia po sobie jedynie pył na szlakach i masę pozytywnych wrażeń z jazdy. Dodatkowo, dzięki zaufanemu silnikowi i długiej żywotności baterii, bąbelki mogą dotrzymywać kroku (a nawet prowadzić) swoich rodziców na szlakach przez cały dzień.
Integracja – zaawansowany system operacyjny Turbo jest kluczem do połączenia własnej energii z mocą Levo SL Kids. Podwaja wysiłek rowerzysty tak płynnie, że użytkownik czuje się po prostu naturalnie szybszy. Turbo OS oferuje jednak więcej niż tylko moc i zasięg, śledzi również, gdzie i jak jeździsz, a nawet może pomóc Ci uzyskać więcej z jazdy. Monitoruje stan silnika i akumulatora i może otrzymywać bezprzewodowe aktualizacje w celu poprawy wydajności. Turbo OS jest sercem niesamowitych wrażeń z jazdy i sposobem, w jaki mały adept kolarstwa i Levo SL Kids mogą razem lepiej się rozwijać.
Kid Friendly Design – Każdy aspekt roweru został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do młodych rowerzystów. Progresywna geometria roweru oparta na naszym systemie bike fittingu Retül charakteryzuje się niskim przekrokiem dla pewności i zapewnia długotrwałe dopasowanie do rosnącego dziecka. Wypłaszczony kąt główki ramy i wydłużony reach zapewniają większą stabilność, a krótkie tylne widełki zapewniają maksymalną zwrotność i szybkość reakcji. Z powietrznym widelcem RockShox Reba 100 mm, 11-biegowym napędem SRAM NX i hydraulicznymi hamulcami SRAM Level T z regulacją zasięgu dźwigni oraz opuszczaną sztycą, aby zwiększyć możliwości zjazdowe, Levo SL Kids jest zbudowany do ostrej jazdy i długich dystansów.
Mission Control/MasterMind – To ten sam zaawansowany system, jaki stosujemy w naszych pełnowymiarowych rowerach. Mission Control umożliwia pełne dostosowanie Levo SL Kids. Dostępne są dwa ustawienia maksymalnej prędkości wspomagania silnika: Rodzice mogą wybrać między 16 km/h (zalecane dla młodszych dzieci i/lub dzieci początkujących na rowerach elektrycznych) i 25 km/h (dla starszych i bardziej doświadczonych rowerzystów). Ustawienia prędkości mogą być regulowane przez autoryzowanego sprzedawcę Specialized.
Zasięg, który pozwala dotrzeć wszędzie – Ten sam akumulator i silnik 320 Wh, który zasila Levo SL dla dorosłych, napędza nowy Levo SL Kids. Pełnowymiarowy Levo SL, pilotowany przez osobę dorosłą, zapewnia do 5 godzin zasięgu. W przypadku znacznie mniejszego użytkownika, zasięg w Levo SL Kids znacznie się zwiększa.
Przepisy dotyczące korzystania z rowerów elektrycznych różnią się znacznie w zależności od obszaru geograficznego, nawet w obrębie danego kraju lub stanu. Przed zakupem, oprócz upewnienia się, że dziecko jest gotowe poradzić sobie z dodatkowym przyspieszeniem, jakie może zapewnić rower elektryczny. Należy poinformować się o wszystkich obowiązujących wymaganiach i ograniczeniach, w tym ograniczeniach wiekowych. Zawsze noś kask i ćwicz jazdę z dzieckiem w kontrolowanym środowisku przed pierwszą przejażdżką.
- Całkowicie nowy silnik Specialized SL 1.2 jest cichy jak szept, oferuje niezrównaną płynność, zapewnia moment obrotowy 50Nm i moc 320W.
- MasterMind TCU umożliwia aktualizacje bezprzewodowe, dzięki czemu rower staje się jeszcze lepszy w miarę upływu czasu. Dzięki MicroTune, dostosowanie poziomów mocy wyjściowej w czasie rzeczywistym jest na wyciągnięcie ręki, optymalizując zarządzanie zasięgiem.
- Dzięki aplikacji Mission Control rodzice mogą łatwo dostroić moc roweru w oparciu o indywidualne umiejętności jazdy dziecka. Rozpoczęcie od niskiego poziomu wspomagania/mocy jest pomocne w uzyskaniu wyobrażenia o możliwościach roweru elektrycznego i zwiększaniu poziomu mocy i wspomagania w miarę, jak dziecko zyskuje komfort i pewność siebie.
- Wąskie siodełko Bridge 130 mm, kierownica 660 mm i krótsze korby (155 mm) gwarantują komfort, wydajność pedałowania i pewność siebie.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level T z regulowanymi dźwigniami, opuszczana sztyca o skoku 80 mm ułatwiająca dotknięcie stopami do podłoża i zjeżdżanie z większą pewnością oraz opony Ground Control 24″ x 2,35″ zapewniające uczucie miękkości i dużą przyczepność.
- Przekrok o wysokości 603 mm umożliwia pewne prowadzenie, a progresywny kąt główki 66° i kąt rury podsiodłowej 75° dają rowerzystom przedsmak możliwości na szlaku, pozwalając na genialną zabawę.
Specyfikacje techniczne
Wheels & Tires
Tylna piasta: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Tylna opona: Ground Control, Control Casing, 24×2.35″
Przednia opona: Ground Control, Control Casing, 24×2.35″
Dętki: Presta, 32mm valve
Obręcze: Specialized Alloy, Tubeless Ready, 25mm internal width, 32h
Przednia piasta: Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 32h
Szprychy: Stainless, 14g
Drivetrain
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T
Mechanizm korbowy: SRAM X1 155mm
Manetki: SRAM NX, 11-speed
Tylna przerzutka: SRAM NX, 11-speed
Łańcuch: SRAM PC-1110, 11-speed w/ PowerLock
Kaseta: SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
E-Bike
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Silnik: New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI/Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
Cockpit
Kierownica: Double-butted alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm bar diameter, 660mm width
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips, lock-on
Siodło: Specialized bridge sport 130 mm
Sztyca: TranzX Dropper, 30.9mm, 80mm travel, 0mm offset, 315mm length
Mostek: Specialized, Forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, 35mm length
Frameset
Rama: Specialized A1 Premium Butted Alloy, 24 Trail Geometry, integrated down tube battery, internal cable routing, 148mm spacing, UDH compatible
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9mm
Brakes
Przedni hamulec: SRAM Level T, Post Mount, 160mm
Tylny hamulec: SRAM Level T, Post Mount, 160mm
Suspension
Widelec: RockShox Reba 26, 40mm offset, 100mm travel, 15x100mm spacing
Accessories
Pedały: VP-227, PP body w/ metal traction pins, Double sealed ball bearings
Weight
Weight: 16.2kg (35 lb, 11.4 oz)
Weight Size: One Size
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
24 | |
---|---|
Crank Length | 155mm |
Handlebar Width | 660mm |
Stem Length | 35mm |
Saddle Width | 130mm |
Seatpost Length | 315 0000094510mm |
Stack | 491mm |
Reach | 365mm |
Head-Tube Length | 95mm |
Head-Tube Angle | 66° |
B-B Height | 267.5mm |
B-B Drop | 50mm |
Trail | 98mm |
Fork Length (full) | 480mm |
Fork Rake/Offset | 40mm |
Front-Center | 638mm |
Chain-Stay Length | 420mm |
Wheelbase | 1053mm |
Top-Tube Length (horizontal) | 497mm |
Bike Stand-Over Height | 603mm |
Seat-Tube Length | 310mm |
Seat-Tube Angle | 75° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż tylko rower na szlaki; to sanie zbudowane z myślą o pełnym pokonywaniu najbardziej wyboistych szlaków. Wyposażony w zupełnie nową konstrukcję, z regulowanym kątem główki ramy, skokiem dostosowanym do wydajności 150 mm i możliwością dostosowania rozmiaru S, ten rower jest absolutnym hitem. S-Works Stumpjumper EVO — szalej. Rama S-Works Stumpjumper EVO to idealne płótno, na którym możesz wyobrazić sobie najlepszą jazdę. Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń, urzeczywistnij go i jedź szczęśliwie.
Brak w magazynie
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie