Rower Specialized Epic EVO Pro LTD
36550,00 zł
Nic na to nie poradzimy, musisz zmierzyć się z faktem, że Epic EVO Pro LTD w jakiś przedziwny sposób łączy w sobie legendarną wydajność pedałowania Epica z niewiarygodnymi wręcz możliwościami na szlaku. A przy tym szałowo wygląda.
Epic EVO ma wprawdzie pozornie skromny skok, większy zaledwie o 20 milimetrów z przodu i 10 z tyłu od swojego kolegi Epica, niemniej pracowaliśmy w pocie czoła, by upewnić się, że przeżyjesz pozytywne zaskoczenie już na pierwszym odcinku singletracka.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Epic EVO Pro LTD
Nic na to nie poradzimy, musisz zmierzyć się z faktem, że Epic EVO Pro LTD w jakiś przedziwny sposób łączy w sobie legendarną wydajność pedałowania Epica z niewiarygodnymi wręcz możliwościami na szlaku. A przy tym szałowo wygląda.
Epic EVO ma wprawdzie pozornie skromny skok, większy zaledwie o 20 milimetrów z przodu i 10 z tyłu od swojego kolegi Epica, niemniej pracowaliśmy w pocie czoła, by upewnić się, że przeżyjesz pozytywne zaskoczenie już na pierwszym odcinku singletracka.
Nowa kinematyka zawieszenia EVO została zaprojektowana tak, by wycisnąć maksimum z legendarnej wydajności Epica, i świetnie współgra z najwyższej jakości zawieszeniem Rx XC Tune z przodu i z tyłu. Gwarantuje to wykorzystanie każdego centymetra skoku, a przy tym zwiększoną wartość anti-squat, co podnosi efektywność pedałowania.
Epic EVO ma spore doświadczenie w wyprzedzaniu trendów, dzięki czemu udało się osiągnąć najbardziej wydajną wersję progresywnej geometrii XC, jaka kiedykolwiek pojawiła się w rowerach Epic. Jest on również bardziej wszechstronny dzięki zastosowaniu rozwiązania Flip Chip w tylnej części, co umożliwia rowerzystom regulację kąta główki ramy i wysokości suportu, aby łatwo dostosować sposób prowadzenia Epica EVO.
Oto najlepsze z najlepszych komponentów. Epic EVO Pro LTD jest wyposażony w najwyższej klasy przednie i tylne zawieszenie RockShox, gwarantujące stabilność nawet w trudnych warunkach, zaś legendarna, niezwykle wytrzymała 12-biegowa grupa osprzętu SRAM X0 Eagle AXS zapewnia niewyczuwalną wręcz zmianę przełożeń.
- Flip It To Rip It: Dostosuj właściwości jezdne karbonowej ramy FACT 11m Epic EVO dzięki prostocie rozwiązania Flip-Chip, które pozwala zmniejszyć kąt główki ramy EVO o pół stopnia, jednocześnie obniżając wysokość suportu o 10 milimetrów.
- Połączenie sztywnego, ale lekkiego dampera SID Ultimate z najlżejszym w historii tłumikiem Charger Race Day firmy RockShox daje w efekcie imponującą redukcję wagi, a jednocześnie zapewnia najwyższy poziom wydajności, precyzji i kontroli.
- Grupa osprzętu X0 Eagle AXS wykorzystuje sprawdzony szkielet SRAM 1x, 520-procentowy zakres przełożeń, bardziej bezpieczną i trwałą tarczę X-Sync 2, maksymalną wytrzymałość, a także bezprzewodowe komponenty Eagle AXS.
- Ręcznie budowane koła Roval Control Carbon, które mają długą tradycję w Pucharze Świata, posiadają nowoczesne bezhakowe obręcze o wewnętrznej szerokości 29 mm i piasty DT Swiss 350 typu “straight-pull”, co zwiększa wytrzymałość i podnosi jakość jazdy, a przy tym gwarantuje niską wagę.
Specyfikacje techniczne
Cockpit
Sztyca: Bike Yoke Revive, 30.9mm, SM: 125, MD: 160mm, L/XL: 185mm,
Siodło: Body Geometry Power Expert
Kierownica: Roval Control Rise Carbon Handlebar, 760mm wide, 20mm rise, 35mm
Owijka: Specialized Trail Grips
Mostek: TruVativ Descendant 35, 35mm clamp, 60mm
Wheels & Tires
Tylna piasta: DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet EXP, 12x148mm thru axle, Microspline freehub body, 28h straight-pull
Przednia piasta: DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
Szprychy: DT Swiss Comp Race
Obręcze: Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
Przednia opona: Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29×2.35
Tylna opona: Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29×2.35
Dętki: Specialized Turbo Tube
Frameset
Rama: FACT 11m Full Carbon, Progressive XC Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 110mm of travel
SWAT: SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link, detachable SWAT box
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9mm
Suspension
Amortyzator: RockShox SID LUXE ULTIMATE, Rx XC Tune, Two Position, Rebound Adjust, 190x40mm
Widelec: Rockshox SID ULTIMATE, Charger Race Day Damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
Drivetrain
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Suport: SRAM DUB Threaded Wide
Łańcuch: SRAM X0 Eagle Flat Top
Tylna przerzutka: SRAM X0 Eagle AXS
Mechanizm korbowy: SRAM X0 Eagle Crankset, 170mm/175mm
Kaseta: SRAM X0 Eagle 10-52t
Zębatki: 32T
Brakes
Przedni hamulec: SRAM Level Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180mm rotor
Tylny hamulec: SRAM Level Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180mm rotor
Waga
Dynamo: 11.11kg (24 lb, 7.9 oz)
Waga Rozmiar: MD
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 125mm | 160mm | 185mm | 185mm |
Stack | 593mm | 597mm | 611mm | 629mm |
Reach | 406mm | 436mm | 460mm | 485mm |
Head Tube Length | 95mm | 100mm | 115mm | 135mm |
Seat-Tube Angle | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
BB Height | 336mm | 336mm | 336mm | 336mm |
BB Drop | 36mm | 36mm | 36mm | 36mm |
Trail | 114mm | 114mm | 114mm | 114mm |
Fork Length, Full | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 697mm | 729mm | 759mm | 792mm |
Chainstay Length | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm |
Wheelbase | 1132mm | 1164mm | 1194mm | 1227mm |
Bike Standover Height | 779mm | 781mm | 793mm | 804mm |
Seat Tube Length | 400mm | 430mm | 470mm | 520mm |
Seat Tube Angle | 74.8° | 74.5° | 74.5° | 74.5° |
Top Tube Length, Horizontal | 567mm | 602mm | 629mm | 659mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie