Rama Specialized Aethos S WORKS
26000,00 zł
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem. Aethos: Miliardy obliczeń w dążeniu do jednego – idealnej jazdy.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Nie zrozum nas źle, wszyscy uwielbiamy wyścigi. Zwycięskie podia Grand Tour, kolarskie Monumenty – są częścią naszego DNA. Czasami jeżdżenie po prostu dla samej jazdy, jeżdżenie z miłości do jazdy, jest tym, czego potrzebujemy. I po to właśnie istnieje Rama Specialized Aethos S WORKS. Jasne, że nie poświęciliśmy nic z wydajności, no i tak się składa, że jest to najlżejsza rama na świecie i to bez szkody dla stylu. Rama Specialized Aethos: Miliardy obliczeń w pogoni za jedną rzeczą – doskonałą jazdą dostępną dla każdego.
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem.
- Rama Specialized Aethos S WORKS została zaprojektowana z myślą o idealnym połączeniu doskonałego wyczucia jazdy, lekkości i stylu — od przyspieszania na stromych wzniesieniach i technicznych zjazdów po całodzienny komfort siodełka nawet podczas najdłuższych kawowych przejażdżek — Specialized Aethos S WORKS trafia w sedno. Ale jak, pytasz? Wymyślając na nowo tradycyjny kształt szosy spotykany w rowerach z przeszłości, subtelnie zmieniliśmy te kształty, aby zapewnić ogromny wzrost sztywności i równowagi, a wszystko to bez wpływu na wagę i trwałość. Połącz to z zupełnie nowym układem i procesem, które doskonaliliśmy przez wiele dziesięcioleci, a otrzymasz najlżejszą ramę na rynku (585 gramów, S-Works, rozmiar 56 cm). Rama Specialized Aethos S WORKS to coś więcej niż nowy rower, to pierwszy rower nowej generacji.
- Rama Aethos o wadze piórkowej jest bezużyteczna bez właściwości jezdnych dających pewność, dlatego opracowaliśmy Aethos S WORKS tak, aby zapewnić idealną równowagę sztywności przedniej i tylnej części w połączeniu z wyjątkową jakością jazdy. Badając zginanie i oddychanie włókna węglowego, byliśmy w stanie odkryć przełomowe odkrycia dotyczące przepływu sił przez ramy. Wystarczy kilka naciśnięć pedałów, a przekonasz się, że ta wysublimowana przejażdżka wyznacza nowy standard.
- Każdy szczegół, od wieszaków przerzutek po wtyczkę rozpieracza widelca, został zaprojektowany z myślą o stylu, wadze i trwałości. Wyposażyliśmy go również w zupełnie nową sztycę i koła Alpinist firmy Roval z włókna węglowego, co jeszcze bardziej zmniejsza wagę i poprawia właściwości jezdne. Wszystko w pogoni za idealną jazdą
Specyfikacje techniczne
Cockpit
SeatPost: Roval Alpinist Carbon Seatpost
Seat Binder: Specialized Alloy, 30.0mm, titanium bolt
Frameset
Frame: S-Works Aethos FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Threaded BB, Electronic cable routing only, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SUSPENSION
Fork: S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Weight
Weight: 1.24 kg (2 lb, 11.7 oz)
Weight Size: 56
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Seatpost Length | 300mm | 300mm | 360mm | 360mm | 360mm | 360mm |
Stack | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Reach | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Head Tube Length | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
Head Tube Angle | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
BB Height | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Trail | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Fork Length, Full | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm | 369mm |
Fork Rake/Offset | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 574mm | 577mm | 579mm | 591mm | 606mm | 613mm |
Chainstay Length | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Wheelbase | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1005mm | 1012mm |
Top Tube Length, Horizontal | 508mm | 531mm | 540mm | 562mm | 577mm | 595mm |
Bike Standover Height | 705mm | 728mm | 748mm | 769mm | 796mm | 824mm |
Seat Tube Length | 431mm | 462mm | 481mm | 504mm | 532mm | 567mm |
Seat Tube Angle | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie
Brak w magazynie
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie