Rower Specialized Chisel Hardtail Comp
9500,00 zł
The all-new Chisel Comp is the perfect bike to begin your journey into XC riding and racing, with all of the features to get you to that elusive “”top step”” at a price that leaves some jingle jangle left over for race entries.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Chisel Hardtail Comp
The all-new Chisel Comp is the perfect bike to begin your journey into XC riding and racing, with all of the features to get you to that elusive “”top step”” at a price that leaves some jingle jangle left over for race entries.
This Chisel comes dressed with SRAM’s crisp-shifting NX Eagle 1×12 drivetrain and powerful Level T hydraulic disc brakes, a 100mm (Size XS: 80mm) RockShox Judy Gold fork, and 25mm internal width alloy wheels wrapped in 2.35 Fast Track Control casing tires.
- We asked ourselves, “How do we bring pro-level performance down to a price more riders can afford?” D’Aluisio Smartweld Technology, that’s how. Smartweld allows us to create the most consistent, high-strength welds possible while taking full advantage of compliant, hydroformed alloy tubes. The result? One of the lightest alloy hardtail frames out there at 1,350g, which also features size-tuned stiffness.
- The new Chisel also houses all of the modern features that you expect from an XC bike, like Progressive XC Geometry with a 68-degree headtube angle and longer reach, internal cable routing, a threaded bottom bracket, boost spacing, 30.9mm dropper post compatibility, and 1x-only drivetrains.
Specyfikacje techniczne
Rama z widelcem
- Seat Binder: Specialized Alloy, 34.9mm
- Frame: Specialized D’Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
Zawieszenie
- Fork: RockShox Judy Gold, Motion Control damper, Solo Air, 42mm offset, 15x110mm thru-axle, 100mm of travel (XS – 80mm travel)
Hamulce
- Front Brake: SRAM Level T, hydraulic disc, 160mm/180mm Centerline Rotor
- Rear Brake: SRAM Level T, hydraulic disc, 160mm Centerline Rotor
Napęd
- Bottom Bracket: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- Rear Derailleur: SRAM NX Eagle, 12-speed
- Cassette: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- Shift Levers: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
- Crankset: SRAM X1000 Eagle, DUB, 170/175mm 32T
- Chain: SRAM, SX Eagle, 12-speed
- Chainrings: 32T
Koła i opony
- Rear Hub: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
- Rims: Specialized Alloy, hookless, Tubeless ready, 25mm inner width
- Rear Tire: Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29×2.35
- Front Tire: Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29×2.35
- Front Hub: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
- Spokes: Stainless, 14g
- Inner Tubes: Standard, Presta valve
Kokpit
- Saddle: Body Geometry Power Sport, steel rails
- Handlebars: Specialized Alloy XC minirise, double-butted alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 31.8mm
- SeatPost: Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
- Grips: Specialized Trail Grips
- Stem: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Szczegóły produktu
- Weight: 11.82kg (26 lb, .9 oz)
- Weight Size: LG
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165m | 170 | 175 | 175 | 175 |
Handlebar Width | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 |
Stem Length | 60 | 60 | 70 | 70 | 70 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 350 | 350 | 400 | 400 | 400 |
Chainstay Length | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 |
Stack | 591 | 605 | 605 | 619 | 633 |
Reach | 385 | 405 | 430 | 455 | 480 |
Wheelbase | 1070 | 1099 | 1124 | 1154 | 1185 |
Head Tube Length | 95 | 95 | 95 | 110 | 125 |
Top Tube Length, Horizontal | 555 | 578 | 603 | 632 | 661 |
Bike Standover Height | 732 | 762 | 792 | 816 | 847 |
Head Tube Angle | 68 | 68 | 68 | 68 | 68 |
BB Height | 304 | 309 | 309 | 309 | 309 |
Seat Tube Length | 367 | 400 | 430 | 470 | 520 |
BB Drop | 68 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Seat Tube Angle | 74 | 74 | 74 | 74 | 74 |
Trail | 103 | 103 | 103 | 103 | 103 |
Fork Length, Full | 486 | 506 | 506 | 506 | 506 |
Fork Rake/Offset | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Front Center | 647 | 674 | 699 | 730 | 760 |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż tylko rower na szlaki; to sanie zbudowane z myślą o pełnym pokonywaniu najbardziej wyboistych szlaków. Wyposażony w zupełnie nową konstrukcję, z regulowanym kątem główki ramy, skokiem dostosowanym do wydajności 150 mm i możliwością dostosowania rozmiaru S, ten rower jest absolutnym hitem. S-Works Stumpjumper EVO — szalej. Rama S-Works Stumpjumper EVO to idealne płótno, na którym możesz wyobrazić sobie najlepszą jazdę. Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń, urzeczywistnij go i jedź szczęśliwie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem. Aethos: Miliardy obliczeń w dążeniu do jednego – idealnej jazdy.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie