Rower Specialized Allez Sport
8300,00 zł
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez Sport wjechał na drogę, nowy Allez jest wciąż najlepszy. Jest najlżejszy w swojej klasie*, zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej, a jednocześnie jest bardziej przystępny cenowo. Niezależnie od tego, czy szukasz wysokiej jakości roweru aluminiowego, roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy dopiero zaczynasz swoją szosową podróż, wydajność na drodze zaczyna się od Alleza.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Allez Sport
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez Sport wjechał na drogę, nowy Allez jest wciąż najlepszy. Jest najlżejszy w swojej klasie*, zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej, a jednocześnie jest bardziej przystępny cenowo. Niezależnie od tego, czy szukasz wysokiej jakości roweru aluminiowego, roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy dopiero zaczynasz swoją szosową podróż, wydajność na drodze zaczyna się od Alleza.
NAJLŻEJSZY W SWOJEJ KLASIE Wykonana z najwyższej jakości cieniowanego i podwójnie cieniowanego aluminium E5 rama Allez waży zaledwie 1375** gramów, zapewniając szybkie i zwinne prowadzenie na drodze. Widelec wykonany w całości z włókna węglowego jeszcze bardziej obniża wagę (nie ma tu ukrytej aluminiowej rury sterowej) i gwarantuje płynną jazdę. Jeśli dodamy do tego nowoczesne, przemyślane rozwiązania konstrukcyjne, nie będzie zaskoczeniem, że Allez jest najlżejszy w swojej klasie.
NIEZWYKŁA PEWNOŚĆ Ta wysokiej jakości rama z aluminium E5 jest lekka, szybka i wytrzymała. Doskonały stosunek sztywności do masy w połączeniu z siłą hamowania dwutłoczkowych hamulców tarczowych, które działają niezawodnie w każdą pogodę, zapewnia pewność przy każdej prędkości. Ponadto wykorzystaliśmy legendarną geometrię endurance roweru Roubaix, aby zapewnić komfort na długich trasach i stabilne prowadzenie, gwarantując, że Allez pokonuje krętą drogę niczym najlepszy rower wyścigowy.
WSZECHSTRONNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ Z Allezem bez problemu dojedziesz do pracy, po czym podbijesz miejscowego KOM-a czy weekendową ustawkę. Bagażniki i mocowania błotników zapewniają, że Allez jest wystarczająco wszechstronny, aby sprostać każdej drodze, w którą go zabierzesz. Dzięki prześwitowi na opony do 35 mm (32 mm z błotnikami) rower sprawdzi się na najtrudniejszych drogach, a nawet lekkim szutrze. Allez posiada szeroki zakres przełożeń, aby zapewnić komfortowe obroty i efektywną jazdę na bardziej stromych trasach.
*Aluminiowe rowery wyposażone w hamulce tarczowe w tym samym przedziale cenowym, dostępne w sprzedaży detalicznej.
**W oparciu o masę ramy w wersji fabrycznej. Rzeczywista waga może się nieznacznie różnić.
***Niektóre rowery są prezentowane z opcjonalnym bagażnikiem, błotnikami i kołami z włókna węglowego.
- Płynnie działający napęd Shimano z zębatkami 50-34 z przodu i kasetą 11-32 z tyłu zapewnia wszechstronność i pomoże Ci nadążyć za dynamicznymi przejażdżkami grupowymi lub pokonać najbardziej stromy podjazd podczas dojazdów do pracy.
- Opony o szerokości 30 mm pozwalają na jazdę z niższym ciśnieniem, zapewniając płynność na nierównych drogach, a większa powierzchnia styku gwarantuje większą stabilność przez cały czas.
- Hamulce tarczowe z tarczami 160 mm zapewniają większą siłę hamowania i modulację w każdych warunkach pogodowych.
- W pełni karbonowy widelec i rama z aluminium E5 o stabilnej szosowej geometrii zapewniają idealną pozycję na grupowe ustawki lub samotne przygody na szosie. Ukryte mocowania błotników i bagażnika oznaczają, że Allez z łatwością poradzi sobie również z dojazdami do pracy przez cały rok.
Specyfikacje techniczne
Rama z widelcem
Rama: Specialized E5 Premium Aluminum, flat mount disc, rack and fender eyelets, fully manipulated tubing w/ SmoothWelds, internal cable routing, threaded BB, 12x142mm thru-axle
Zawieszenie
Widelec: Specialized FACT full carbon, flat mount disc, 1-1/8″ to 1-3/8″ taper, fender eyelets, 12x100mm thru-axle
Hamulce
Hamulec przedni: Shimano Tiagra, Hydraulic disc – 160mm rotor
Hamulec tylny: Shimano Tiagra, Hydraulic disc – 160mm rotor
Napęd
Manetki: Shimano Tiagra Disc 4720, 10-speed
Przerzutka przednia: Shimano Tiagra, braze-on
Przerzutka tylna: Shimano Tiagra, 10-speed
Kaseta: Sunrace, 10-speed, 11-32t
Łańcuch: KMC X10, 10-Speed
Korba: Praxis Alba – 50/34t
Zębatki przednie: 50/34T
Suport: Praxis 68mm BSA
Koła i opony
Opona przednia: Specialized Roadsport, 700X30c
Koło przednie: Axis Sport Disc
Opona tylna: Specialized Roadsport, 700X30c
Koło tylne: Axis Sport Disc
Dętki: 700×28-32, 48mm Presta Valve
Kokpit
Mostek: 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka: Specialized S-Wrap
Siodełko: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sztyca: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Mocowanie sztycy: Bolt-type, Rack Compatable 31.8mm
Szczegóły produktu
Identyfikator produktu: 221797
Masa
Masa: 9.04 kg (19 lb, 14.9 oz)
Masa Rozmiaru: 56
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 300mm | 300mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Seat Tube Angle | 75.25° | 75.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° |
Stack | 519mm | 536mm | 552mm | 569mm | 590mm | 610mm | 643mm |
Head Tube Length | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm | 175mm | 195mm | 230mm |
BB Height | 273mm | 273mm | 273mm | 274mm | 274mm | 275.5mm | 275.5mm |
BB Drop | 77mm | 77mm | 77mm | 76mm | 76mm | 74.5mm | 74.5mm |
Reach | 356mm | 359mm | 364mm | 370mm | 378mm | 386mm | 392mm |
Trail | 81mm | 74mm | 71mm | 64mm | 61mm | 58mm | 58mm |
Wheelbase | 984mm | 984mm | 995mm | 998mm | 1008mm | 1017mm | 1033mm |
Front Center | 576mm | 577mm | 583mm | 585mm | 594mm | 603mm | 619mm |
Fork Length, Full | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm |
Head Tube Angle | 69.5° | 70.5° | 71° | 72° | 72.5° | 73° | 73° |
Top Tube Length, Horizontal | 493mm | 500mm | 530mm | 541mm | 556mm | 569mm | 586mm |
Bike Standover Height | 715mm | 739mm | 761mm | 781mm | 801mm | 821mm | 852mm |
Fork Rake/Offset | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Chainstay Length | 420mm | 420mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
Seat Tube Length | 430mm | 460mm | 490mm | 510mm | 530mm | 550mm | 580mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie