Rama Specialized Stumpjumper 15 Alloy
12400,00 zł
Stumpjumper 15 Alloy nie idzie na kompromisy. Czy pochłania nierówności niczym duży rower? Oczywiście. Czy daje kontrolę przy krótkim skoku, zwinność i wydajność? Bez wątpienia. Czy zapewnia niebywałą personalizację, która sprawia, że stanie się idealnym kompanem dla jedynej osoby, która tak naprawdę się liczy, czyli dla Ciebie? Tak, tak, tak!
- Nowa rama z aluminium M5 z integracją drzwiczek SWAT.
- Dostrojony przez Ride Dynamics damper FOX FLOAT Performance ze zgłoszoną do patentu technologią sprężyny powietrznej Specialized GENIE zapewnia maksymalną przyczepność typową dla sprężyny stalowej o liniowej charakterystyce, chroni przed dobiciem jak progresywna sprężyna powietrzna, a do tego umożliwia niezależną regulację oporu w połowie i na końcu skoku. Oferuje też dwa ustawienia tłumienia w położeniu otwartym i usztywnionym.
- Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rama Specialized Stumpjumper 15 Alloy
Stumpjumper 15 Alloy nie idzie na kompromisy. Czy pochłania nierówności niczym duży rower? Oczywiście. Czy daje kontrolę przy krótkim skoku, zwinność i wydajność? Bez wątpienia. Czy zapewnia niebywałą personalizację, która sprawia, że stanie się idealnym kompanem dla jedynej osoby, która tak naprawdę się liczy, czyli dla Ciebie? Tak, tak, tak!
NIEZWYKŁE MOŻLIWOŚCI GENIE Shock Technology daje skoczność i frajdę z jazdy, a przy tym poczucie niekończącego się skoku.
DOSKONAŁA KONTROLA Jeszcze lepsza przyczepność niż w Rowerze Roku, Stumpjumperze EVO.
NIESPOTYKANA PERSONALIZACJA Sześć pozycji ustawień geometrii, mullet lub 2×29”, regulacja pracy sprężyny i wiele więcej.
GENIE Jazda na latającym dywanie. Największą innowacją w modelu Stumpjumper 15 Alloy jest GENIE. Ta przełomowa technologia dampera powietrznego spełnia trzy życzenia każdego rowerzysty trailowego – wyczucie i kontrolę sprężyny stalowej, lepsze zapobieganie dobiciu niż standardowa sprężyna powietrzna oraz regulowaną „platformę” zapewniającą frajdę podczas jazdy.
NIEZWYKŁY GENIE GENIE łączy w sobie liniowość pracy dampera sprężynowego z progresywną sprężystością sprężyny powietrznej pod koniec skoku, co eliminuje dobicie. Oto najlepsze cechy obu światów – sprężyny stalowej i powietrznej – z dodatkowymi możliwościami regulacji. Pożegnaj się z kompromisami i przywitaj z przyszłością kolarstwa.
WYBOJE? CO TAKIEGO? GENIE charakteryzuje się o 16,3% lepszym zarządzaniem pierwszą fazą skoku niż rower roku Stumpjumper EVO, co sprawia, że Stumpy 15 jeździ niczym rower o wiele większym skoku. Przykładowo, Stumpjumper 15 Alloy (z 145 mm skoku tylnego koła) i nasz Enduro (170 mm skoku) potrzebują 101 mm skoku, by zamortyzować siłę uderzenia wynoszącą 1080 Nm.
NIEBYWAŁA PRZYCZEPNOŚĆ Szeroko zakrojone testy potwierdzają, że Stumpjumper 15 Alloy z GENIE zapewnia o 57% lepszą przyczepność niż standardowy damper powietrzny. Technologia ta daje elastyczność podobną do działania sprężyny stalowej, co utrzymuje koło w kontakcie z podłożem przez dłuższy czas niż typowy damper powietrzny.
ŻEGNAJCIE, DOBICIA O 39% mniej dobić w porównaniu ze standardowym damperem powietrznym. Podczas dużych uderzeń możesz wykorzystać rosnące tempo ostatnich 30% skoku GENIE. Dzięki temu dwustopniowemu, wyraźnemu wzrostowi GENIE zmniejsza częstotliwość i dotkliwość dobić amortyzatora.
WYJĄTKOWA GEOMETRIA Geometria zapewnia możliwości dużego roweru wówczas, gdy tego potrzebujesz, zwinność na wąskich odcinkach i żywe prowadzenie na podjazdach. Obszerny kokpit gwarantuje wyśrodkowaną pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę w zakrętach. Niski suport, płaski kąt główki ramy i zoptymalizowany offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach.
JEŹDZISZ PO SWOJEMU Zintegrowana regulacja geometrii sprawia, że Stumpjumper 15 Alloy to rower trailowy o największym zakresie dopasowania. Sześć różnych ustawień pozwala dostosować jego parametry do każdego stylu jazdy i terenu. Kąt główki ramy i wysokość suportu można regulować, by uzyskać stabilność bądź prześwit.
RÓŻNE WIELKOŚCI KÓŁ Dzięki naszym opcjonalnym linkom zawieszenia możesz wybierać między dużymi kołami z przodu i z tyłu lub wariantem z 27,5-calowym tylnym kołem, aby uzyskać bardziej zwrotną i zwinną jazdę. Niezależnie od tego, co wybierzesz, geometria pozostanie bez zmian.
SPRZĘT ZABIERASZ ZE SOBĄ Nasza przełomowa innowacja SWAT 4.0 w Stumpjumperze 15 zwiększa zakres przechowywania w dolnej rurze. To najpłynniej działający system na świecie, który jest odporny na warunki pogodowe oraz w pełni zintegrowany z rowerem.
WYTRZYMA WIĘCEJ NIŻ TY Nasze rowery z pełnym zawieszeniem tworzymy tak, by wytrzymały długie lata. Oferujemy również pełne wsparcie i warunki do tego, by jak najdłużej zatrzymać Cię na szlaku. Jednym z wielu przejawów tego wsparcia jest na przykład bezkonkurencyjna dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.
- Nowa rama z aluminium M5 z integracją drzwiczek SWAT.
- Dostrojony przez Ride Dynamics damper FOX FLOAT Performance ze zgłoszoną do patentu technologią sprężyny powietrznej Specialized GENIE zapewnia maksymalną przyczepność typową dla sprężyny stalowej o liniowej charakterystyce, chroni przed dobiciem jak progresywna sprężyna powietrzna, a do tego umożliwia niezależną regulację oporu w połowie i na końcu skoku. Oferuje też dwa ustawienia tłumienia w położeniu otwartym i usztywnionym.
- Dożywotnia wymiana łożysk zawieszenia dla pierwszego właściciela.
Specyfikacje techniczne
Frameset
SWAT: SWAT Internal Downtube Storage
Rama: M5 alloy chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Suspension
Amortyzator: FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/LSR adjustment, S1:210×52.5mm, S2-S6:210x55mm
Waga
Dynamo: 221699
Dynamo: 4.31 kg (9 lb, 8.0 oz)
Waga Rozmiar: S4
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Stack | 608mm | 618mm | 627mm | 640mm | 654mm | 667mm |
Reach | 400mm | 425mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
Headtube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
BB Height | 334mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm |
BB Drop | 41mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm |
Trail | 129mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Fork Length (full) | 551mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 720mm | 751mm | 780mm | 812mm | 843mm | 879mm |
Chainstay Length | 430mm | 432mm | 435mm | 435mm | 445mm | 445mm |
Wheelbase | 1149mm | 1181mm | 1213mm | 1244mm | 1285mm | 1322mm |
Top-tube Length (horizontal) | 541mm | 573mm | 595mm | 624mm | 647mm | 677mm |
Bike Standover Height | 738mm | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
Seat Tube Length | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Seat Tube Angle | 78° | 77° | 77° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 645mm | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Chemia rowerowa
- Akcesoria
- Rowery
Podobne produkty
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie