Opona Fast Trak Control 2Bliss Ready T7
190,00 zł
- Oplot: 60 TPI, lekka i wytrzymała konstrukcja XC do wszystkiego
- Opona zwijana
- Przystosowana do 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON® T7
- 29 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 715g.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Opona Fast Trak Control 2Bliss Ready T7
- Oplot: 60 TPI, lekka i wytrzymała konstrukcja XC do wszystkiego
- Opona zwijana
- Przystosowana do 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON® T7
- 29 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 715g.
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
- Oplot: Dodatkowa ochrona na całym profilu zwiększa wytrzymałość i stabilność ścian bocznych opony.
- Stopka: zwijana
- Warstwa butylowa = 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON®
- 27.5 x 2.3″, psi 25-50, masa ok. 830g
- 27.5 x 2.6″, psi 20-40, masa ok. 850g
- 29 x 2.3″, psi 25-50, masa ok. 890g
- 29 x 2.6″, psi 20-40, masa ok. 930g
Brak w magazynie
- Oplot: Dodatkowa ochrona na całym profilu zwiększa wytrzymałość i stabilność ścian bocznych opony.
- Casing: 60 TPI, tough trail construction with additional bead to bead protection for exceptional puncture resistance, sidewall stiffness and stability.
- Stopka: zwijana
- Bead: Foldable
- Warstwa butylowa = 2Bliss Ready
- Butyl wrapped bead = 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON®
- Compound: GRIPTON® T7
- 26 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 830g
- 27.5 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 900g
- 27.5 x 2.6″, psi 20-40, approximate weight 950g
- 27.5 x 2.8″, psi 20-40, approximate weight 1100g
- 29 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 940g
- 29 x 2.6″, psi 20-40, approximate weight 1020g
Brak w magazynie
- Oplot: 60 TPI
- Opona drutowa
- 26 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masą 710g.
- 27,5 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masą 740g.
- 29 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masą 820g.
Brak w magazynie
Nowa S-Works Turbo RapidAir to nasza najlepsza opona wyścigowa – najbardziej wydajna, wytrzymała, najlżejsza i najlepiej prowadząca się opona bezdętkowa, jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Oryginalna RapidAir przełamała uzależnienie World Tour od opon dętkowych dzięki zwycięstwom w etapach Tour de France, Zielonym Koszulkom i zwycięstwom w kolarskich monumentach. Uzyskanie większej prędkości i dłuższej żywotności dla naszej najszybszej opony bezdętkowej przeznaczonej do wyścigów nie było łatwym zadaniem.
Wiedzieliśmy, że mamy niesamowicie szybką podstawę – unikalną konstrukcję opony RapidAir. Zamiast tradycyjnego trójwarstwowego oplotu, w którym materiał jest umieszczony pod bieżnikiem, co zwiększa opór toczenia, oplot opony Rapid Air składa się z dwóch warstw zachodzących na siebie na bocznej ścianie, zapewniając szybsze toczenie się i lepszą przyczepność dzięki bardziej elastycznej powierzchni styku.
Jeszcze większe osiągi daje nasza nowa mieszanka Gripton T2 – najszybsza i najbardziej wydajna mieszanka, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Połączyliśmy to z legendarną przyczepnością naszej mieszanki Gripton T5 na barkach. Dzięki tej podwójnej mieszance zestaw 26-milimetrowych opon S-Works Turbo RapidAir 2BR oszczędza dwa waty oporu toczenia w porównaniu ze swoją poprzedniczką i dodaje kompletowi około 1000 kilometrów żywotności. Aha, czy wspomnieliśmy już, że opona jest jeszcze lżejsza? Waży zaledwie 230 gramów w rozmiarze 26 mm.
Nowa RapidAir to opona bezdętkowa, a w połączeniu z uszczelniaczem RapidAir pozwala na zostawienie zapasowej dętki w domu, choć na tym jej zalety się nie kończą. Dzięki nowej hybrydowo-kevlarowej ochronie Blackbelt pod bieżnikiem zyskujesz o 12% więcej ochrony przed przebiciem przy jednoczesnej niższej wadze i większej elastyczności, co gwarantuje bardziej zwinną jazdę.
Nowa S-Works Rapid Air jest kompatybilna zarówno z obręczami z hakiem, jak i bez haka, co pozwala ci na wybór dokładnie takich kół i ciśnienia, jakie chcesz. Nasze nowe stopki wzmocnione Zylonem przekraczają o 200% normy ciśnienia rozrywającego dla obręczy bezhakowych, gwarantując najwyższy spokój ducha. Nowe RapidAir to strzał w dziesiątkę.
- Oplot: 120 TPI
- Stopka: Zwijana 2Bliss Ready
- Mieszanka dwuskładnikowa: GRIPTON® T2/T5
- Ochrona przed przebiciem: BlackBelt
- 700 x 26 mm, psi 70-110, waga około 230g
Brak w magazynie
- Oplot: 60 TPI, lekka i wytrzymała konstrukcja XC do wszystkiego
- Zwijana opona.
- Przystosowana do 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON® T5.
- 26 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 605g.
- 27,5 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 640g.
- 29 x 2,2″, PSI 25-50, przybliżona masa 625g.
- 29 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 670g.
Brak w magazynie
- Oplot: 60 tpi. Dodatkowa ochrona na całym profilu zwiększa wytrzymałość i stabilność ścian bocznych opony.
- Stopka: zwijana
- Warstwa butylowa = 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON T9®
- 27.5/650b x 2.6″, psi 25-40, masa ok. 960g
- 29 x 2.3″, psi 25-50, masa ok. 975g
- 29 x 2.6″, psi 20-40, masa ok. 1050g
Brak w magazynie
Poznaj zupełnie nową oponę Purgatory. Ten wszechstronny bieżnik posiada duże, kwadratowe wypustki, które wgryzają się w miękkie podłoże, a jednocześnie zapewniają wsparcie na twardym podłożu. Bieżnik typu Block-in-block szybko się toczy, dostosowuje do terenu i jest niezwykle pewny przy mocnym naciskaniu. Purgatory ma mnóstwo powierzchni, która zapewnia pewną przyczepność w szerokim zakresie terenu.
Wybierz najlepszy sposób jazdy dzięki kombinacji oplotu i mieszanki na oponach Purgatory. Wybierając oplot i mieszankę, pomyśl o tym, gdzie i jak jeździsz. Wybierz GRID Casing dla lekkiej i elastycznej jazdy, która nadal oferuje panele ochronne na ścianach bocznych. Jeśli potrzebujesz dodatkowej stabilności i trwałości, przeskocz na GRID Trail, która oprócz podstawy GRID zapewnia ochronę od stopki do stopki. Jeśli chodzi o mieszankę gumy, twardsze gumy, takie jak T7, stawiają na szybkość toczenia i trwałość, ale nadal mają doskonałą przyczepność. Nasza mieszanka T9 to miękka, grawitacyjna mieszanka z dużą ilością lepkości, dla jeźdźców, którzy nie chcą iść na kompromis w kwestii przyczepności. Niezależnie od tego, na jakich szlakach jeździsz, taktyczny wzór bieżnika opony Purgatory oraz opcje oploti i mieszanki sprawiają, że jest to świetna opona, która pozwoli Ci podnieść poziom jazdy.
- Klocki środkowe o dużej objętości dla trakcji podczas podjeżdzania i hamowania, odpowiednie na przód lub tył.
- Bieżnik typu Block-in-block dostosowuje się w celu znalezienia przyczepności.
- Rozłożone zewnętrzne kostki dla przewidywalności i kontroli zakrętów.
- Mieszanka: T7 dla zrównoważonej prędkości i efektywności toczenia.
- Przystosowane do systemu bezdętkowego.
- GRID Trail 27,5×2,4″ T7, psi 25-50, przybliżona waga 915g.
- GRID Trail 29×2,4″ T7, psi 25-50, przybliżona waga 980g.
Brak w magazynie
Enduro and e-MTB riders need ultimate versatility in a tire and the Eliminator GRID GRAVITY 2Bliss Ready delivers. Our GRID GRAVITY tires are made with a super tough 2-ply construction for cornering stability and flat protection. Building on this solid base, we added dual compounds with fast rolling T7 compound center tread and the ultimate grip T9 compound shoulder lugs, for a combination of ultimate speed, durability and cornering traction.
- Casing: 60 TPI, Dual-Ply.
- Bead: Foldable.
- Butyl wrapped bead = 2Bliss Ready.
- Compound: GRIPTON® T7/T9.
- 650Bx2.3″, psi 25-50, approximate weight 1240g.
- 650Bx2.6″, psi 20-40, approximate weight 1250g.
- 29×2.3″, psi 25-50, approximate weight 1290g.
- 29×2.6″, psi 20-40, approximate weight 1315g.
Brak w magazynie
- Oplot: 60 TPI
- Opona drutowa
- 26 x 2.35″, PSI 25-50, przybliżona masa 730g.
- 27,5 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 830g.
- 29 x 2,35″, PSI 25-50, przybliżona masa 890g.
Brak w magazynie
Bez bólu przyznajemy, że mieszanka GRIPTON jest po prostu najlepsza na świecie. W połączeniu z bardzo elastycznym bawełnianym oplotem 320 TPI tworzy wyjątkową oponę Turbo Cotton. Harmonijne połączenie odpowiednich materiałów i precyzyjne wykonanie to podstawa, bez której nie może być mowy o najszybszej oponie na świecie. Łącząc oba wymienione powyżej materiały otrzymaliśmy najlepszą na świecie zwijaną oponę, która daje solidną przewagę już na starcie zawodów.
- Oplot: 320 TPI Polycotton
- Stopka: zwijana
- Mieszanka: GRIPTON®
- Ochrona przed przebiciem: BlackBelt
- 700 x 24mm, psi 115-125, approximate weight 220g
- 700 x 26mm, psi 95-115, approximate weight 240g
- 700 x 28mm, psi 85-95, approximate weight 260g
Brak w magazynie
- Oplot: Dodatkowa ochrona z boku zwiększa wytrzymałość i sztywność, poprawiając ogólną stabilność opony.
- Stopka: zwijana
- Warstwa butylowa = 2Bliss Ready
- Mieszanka: GRIPTON®
- 26 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 710g
- 27.5 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 785g
- 27.5 x 2.6″, psi 20-40, approximate weight 970g
- 27.5 x 3.0″, Max Ride 25 psi / Max Install 35 psi, approximate weight 1100g
- 29 x 2.3″, psi 25-50, approximate weight 810g
- 29 x 2.6″, psi 20-40, approximate weight 900g
Brak w magazynie
Nazwanie S-Works Mondo 2Bliss Ready T2/T5 oponą endurance to zniewaga. Jesteśmy zdania, że to najszybsza opona endurance na świecie. Ma wszystko, czego rowerzyści oczekują od najlepszej w swojej klasie opony endurance — wytrzymałość na długich trasach, przyczepność w każdych warunkach pogodowych, wyjątkową ochronę przed przebiciem. Jeśli dołożymy do tego niezwykłe osiągi, niezrównaną wydajność oraz niewielką wagę, otrzymamy bezdętkową oponę S-Works Mondo, najszybszą oponę endurance w historii. Jest ona o 11% bardziej wydajna i o 5% lżejsza niż jakakolwiek inna opona endurance*. To optymalne połączenie prędkości i wytrzymałości, które sprawdza się zawsze i wszędzie.
Opona jest dostępna w szerokościach 28, 32 i 35 mm, by przygotować Cię na każde wyzwanie, które postawi przed Tobą nowy szlak. Mondo podbija świat.
*Podczas pomiarów laboratoryjnych opona S-Works Mondo wykazała najmniejsze opory toczenia i najniższą masę spośród wszystkich konkurencyjnych opon w swojej klasie.
- Oplot: 120 TPI
- Krawędź: Zwijana 2Bliss Ready
- Mieszanka dwuskładnikowa: GRIPTON® T2/T5
- Ochrona przed przebiciem: GRID RACE i BlackBelt
- 700 x 28 mm, psi 70-95, waga około 310 g
- 700 x 32 mm, psi 50-80, waga około 330 g
- 700 x 35 mm, psi 50-80, waga około 360 g
Brak w magazynie