Rower Specialized S-Works Tarmac SL8 – SRAM RED AXS
69000,00 zł
Tarmac SL8 jest najszybszy dzięki idealnemu połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe do osiągnięcia. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju stworzyliśmy coś więcej niż najszybszego Tarmaca w historii — to najszybszy rower wyścigowy na świecie.
Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów — liczy się prędkość. Do jej osiągnięcia konieczne było bezkompromisowe połączenie aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych nasz zespół Ride Science ma pewność, że na trasach, które mają znaczenie, Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano — o 16,6 sekundy szybszy na dystansie 40 km, o 128 sekund szybszy w wyścigu Mediolan-San Remo, o 20 sekund szybszy na legendarnym podjeździe Tourmalet.
Ten niezwykły rower wyścigowy wyposażony jest w grupę osprzętu SRAM RED AXS z miernikiem mocy – najlżejszą elektroniczną grupę osprzętu w historii – oraz zestaw kół Roval Rapide CLX II dostosowanych do systemu bezdętkowego. Wszystkie modele S-Works Tarmac SL8 posiadają kokpit Roval Rapide, co obniża masę i daje najszybszą możliwą krawędź prowadzącą.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized S-Works Tarmac SL8 – SRAM RED AXS
Rower Specialized S-Works Tarmac SL8 jest najszybszy dzięki idealnemu połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe do osiągnięcia. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju stworzyliśmy coś więcej niż najszybszego Tarmaca w historii — to najszybszy rower wyścigowy na świecie.
Sama aerodynamika czy lekkość nie wygrywają wyścigów — liczy się prędkość. Do jej osiągnięcia konieczne było bezkompromisowe połączenie aerodynamiki, lekkości, sztywności i podatności. Dzięki symulacjom wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistych danych nasz zespół Ride Science ma pewność, że na trasach, które mają znaczenie, Tarmac SL8 jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek wyprodukowano — o 16,6 sekundy szybszy na dystansie 40 km, o 128 sekund szybszy w wyścigu Mediolan-San Remo, o 20 sekund szybszy na legendarnym podjeździe Tourmalet.
Ten niezwykły rower wyścigowy wyposażony jest w grupę osprzętu SRAM RED AXS z miernikiem mocy – najlżejszą elektroniczną grupę osprzętu w historii – oraz zestaw kół Roval Rapide CLX II dostosowanych do systemu bezdętkowego. Wszystkie modele S-Works Tarmac SL8 posiadają kokpit Roval Rapide, co obniża masę i daje najszybszą możliwą krawędź prowadzącą.
- AERO PONAD WSZYSTKO Umieszczamy aerodynamikę tam, gdzie ma to znaczenie — na krawędzi prowadzącej — a nie tylko tam, gdzie dobrze wygląda. W ten sposób stworzyliśmy nasz najbardziej aerodynamiczny rower szosowy w historii. Tak, jest bardziej aerodynamiczny niż Venge. Zoptymalizowaliśmy go pod kątem maksymalnej wydajności dzięki nowej główce Tarmaca — Speed Sniffer. Przesunęliśmy do tyłu rurę sterową, czyli komponent, który określa szerokość główki ramy, dzięki czemu krawędź prowadząca główki może być znacznie ostrzejsza, gwarantując znacznie niższy opór powietrza. Tarmac SL8 jest zgodny z najnowszymi przepisami UCI i posiada najwęższą, najbardziej aerodynamiczną sztycę, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy, dzięki czemu szybko poruszające się powietrze wokół nóg może przepływać z łatwością. Czyż zwycięstwo nie pachnie słodko?
- MINIMALNA WAGA, MAKSYMALNA AERODYNAMIKA Podczas konstruowania Tarmaca SL8 wykorzystaliśmy wiedzę pozyskaną przy budowie Aethosa, by osiągnąć minimalną wagę dopuszczaną przez UCI, zachowując jednocześnie pełną konfigurację aerodynamiczną. Nasz zespół stworzył ramę ważącą 685 gramów — o 15% mniej niż w przypadku Tarmaca SL7 — która jest lżejsza niż jakakolwiek inna rama startująca w World Tour*. Priorytetem były dolna rura, rura podsiodłowa i tylna część roweru, gdzie wykorzystaliśmy doświadczenie z Aethosa. Kształt ramy przenosi obciążenie tak skutecznie, że dodatkowe warstwy usztywniające z włókna węglowego stają się zbędne.
- PIEKIELNIE SZYBKI, NIEBIAŃSKO SPRAWNY Dzięki ogromnemu wzrostowi sztywności w stosunku do masy — poprawa o 33% w porównaniu z SL7 — Tarmac SL8 prezentuje wyższy poziom legendarnego prowadzenia, agresywnej reakcji i geometrii przetestowanej w mistrzostwach świata. Rower jest bardziej sztywny w pedałach, bardziej precyzyjny w kierownicy i oferuje nowy poziom komfortu w siodełku, dotąd niespotykany w przypadku roweru wyścigowego. Dzięki naszej technologii Rider-First Engineering każdy rowerzysta, niezależnie od wzrostu, otrzymuje tę samą bezprecedensową jakość jazdy i prowadzenia. Tarmac SL8 zapewnia o 6% większą podatność w siodełku, gwarantując elastyczność na nierównych trasach, która jest wyjątkowa w świecie rowerów wyścigowych. Sprawdzona geometria Tarmaca i prześwit na opony 32 mm są identyczne jak w SL7, zapewniając łatwe dopasowanie i wszechstronność oraz możliwość montażu większych opon w razie potrzeby.
- PŁEĆ NIE GRA ROLI Okazuje się, że pomiędzy dwoma rowerzystami może być więcej różnic niż między rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, co oznacza, że podział rowerów na męskie i damskie jest arbitralny i przestarzały. Teraz każdy rowerzysta może w pełni doświadczać zalet Tarmaca SL 8. Płeć nie gra roli.
- S-Works Tarmac SL8 jest wyposażony w najlepsze komponenty. Pełna grupa osprzętu SRAM RED AXS z miernikiem mocy — najlżejsza elektroniczna grupa osprzętu — i zestaw kół Roval Rapide CLX II przystosowany do systemu bezdętkowego stanowią idealne uzupełnienie najszybszej ramy na świecie. Wszystkie modele S-Works Tarmac SL8 posiadają kokpit Roval Rapide, co obniża wagę i daje najszybszą możliwą krawędź prowadzącą.
Specyfikacje techniczne
Frameset
Rama: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Suspension
Widelec: S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Cockpit
Kierownica: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Mostek: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Siodło: S-Works Power with Mirror
Sztyca: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Zacisk sztycy: Tarmac Integrated Wedge
Brakes
Tylny hamulec: NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Przedni hamulec: NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Drivetrain
Manetki: NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Przednia przerzutka: NEW SRAM RED AXS, braze-on
Tylna przerzutka: NEW SRAM RED AXS, 12-speed
Kaseta: NEW SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Mechanizm korbowy: NEW SRAM RED AXS Power Meter
Zębatki: 48/35
Suport: SRAM DUB BSA 68
Łańcuch: NEW SRAM RED 12-speed
Wheels & Tires
Przednie koło: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
Tylne koło: Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
Przednia opona: S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Tylna opona: S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Dętki: Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
Waga
Dynamo: 6.66 kg (14 lb, 10.9 oz)
Waga Rozmiar: 56
*Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 380mm | 400mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm |
Stem Length | 75mm | 75mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Frame Stack | 501mm | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Frame Reach | 366mm | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Stack to Stem | 509mm | 522mm | 535mm | 552mm | 573mm | 599mm | 620mm |
Reach to Stem | 363mm | 372mm | 377mm | 381mm | 393mm | 400mm | 406mm |
Head Tube Length | 99mm | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
Head Tube Angle | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
BB Height | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Trail | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Fork Length, Full | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
Fork Rake/Offset | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
Chainstay Length | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Wheelbase | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
Top Tube Length, Horizontal | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
Bike Standover Height | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
Seat Tube Length | 433mm | 445mm | 456mm | 473mm | 494mm | 515mm | 545mm |
Seat Tube Angle | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka szutrowymi bocznymi drogami, z dala od samochodów i tłumów, czy też wzięcie udziału w ulubionym wyścigu na szutrze, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najprzyjemniejszy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Zapewnia szybką i dynamiczną jazdę pod mocą, stabilną i dającą pewność, gdy teren staje się nierówny. Od Future Shock 1.5 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wiodący w swojej kategorii prześwit na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jeżdżenia po szosie, żwirze i bezdrożach. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki
Brak w magazynie
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie