Przedstawiamy nowy Epic 8, najszybszy rower wyścigowy XC na świecie. Oto nowa definicja prędkości – podwojone możliwości, dodatkowa wydajność i jeszcze mniejsza waga.
CO ZA SZCZĘŚCIE, ŻE NIEKTÓRE DZIECIAKI CHODZIŁY NA KÓŁKO FIZYCZNE
Wydajność dla rowerzystów oparta na dowodach.
Podczas, gdy niektórzy wagarowali, żeby później pojeździć na rowerze, inni zostawali na kółku fizycznym. Część z nich też lubiła jeździć na rowerze. To właśnie oni stali się później częścią Specialized Science Club, który zajmuje się tworzeniem dla rowerzystów wydajności opartej na dowodach naukowych. Zespół Ride Dynamics to wyjątkowa ekipa Specialized Science Club, która wciąż koncentruje się na całościowym rozwoju ramy, geometrii, kinematyki , sprężyn oraz tłumienia naszych rowerów, by osiągnąć wyjątkowe właściwości jezdne. całe szczęście.
Możliwości
Epic 8 znacznie przewyższa swoją klasę, ponieważ na coraz bardziej technicznych trasach to możliwości decydują o wygranej bądź porażce. Co więcej, im bardziej opanowany jest rower w technicznym terenie, tym bardziej umożliwia on rowerzyście zregenerować siły na zjazdach i być gotowym do ataku na następnym podjeździe.
Możliwości geometrii
Progresywna geometria Epica 8 zapewnia możliwości jazdy w technicznym terenie, a także szybkie i wydajne pokonywanie podjazdów i przyspieszanie. Obszerny kokpit gwarantuje centralną pozycję rowerzysty, optymalną przyczepność i kontrolę w zakrętach. Niski suport i specjalnie zaprojektowana główka ramy zapewniają kontrolę w nierównym terenie.
Bądź na bieżąco
Ulepszone dampery Specialized Ride Dynamics. Niestandardowe ustawienia amortyzatorów i widelców Epic 8 zostały opracowane razem z ramą, wskaźnikiem dźwigni i kinematyką by zapewnić że poziom jazdy to coś więcej niż tylko suma jego części.
Dynamic Trio Epic 8
WIDE OPEN – to ustawienie na długi zjazd lub sekcję techniczną. Minimalne tłumienie kompresji zapewnia niezwykle elastyczną, aktywna jazdę która sprawia że Epic 8 odczuwa się jako rower o znacznie większym skoku.
MAGIC MIDDLE – ustawienie Magic Middle w Epic 8 jest idealne 80% sytuacji podczas zawodów. Zapewnia równowagę pomiędzy stabilną platformą do pedałowania a aktywnym zawieszeniem na nierównościach. Raz ustawiasz i możesz o nim zapomnieć.
SPRINT-ON-LOCK – to bardo proste. Kiedy od zwycięstwa dzieli Cię tylko 50-metrowy sprint albo czeka Cię łagodny, długi podjazd, możesz zablokować amortyzator i przestać się martwić.
Magic Middle
Ustawienie Magic Middle zapewnia wsparcie podczas pedałowania i aktywną amortyzacją na nierównościach. Pod naciskiem rowerzysty dampery stawiają większy opór, powodując mniejszy ruch amortyzatora i zapewniając większe wsparcie gwarantujące wydajne pedałowanie. Kiedy szlak staje się trudny, zawieszenie porusza się swobodniej aby wyrównać nierówności, zapewniając większą kontrolę i płynniejszą jazdę.
To najlepsze rozwiązanie dla rowerzystów XC.
Uwolnij umysł i skup się na prędkości
System RockShox Flight Attendant ulepszony przez zespół Specialized Ride Dynamics pozwala skupić się na prędkości upraszcza podejmowanie decyzji w ferworze chwili i od razu zmienia ustawienie na optymalne Dynamic Trio. Flight Attendant wykorzystuje technologię SRAM AXS do gromadzenia w czasie rzeczywistym danych o Tobie i terenie, aby określić optymalne ustawienia kompresji i zapewnić użytkownikowi niezwykłe wrażenia.
Bezkompromisowa wydajność biomechaniczna
Nowy Epic 8 to najbardziej wydajny rower z zawieszeniem, jaki kiedykolwiek testowaliśmy, który zachowuje przy tym przyczepność i wygładza nierówności. Optymalizując kinematykę zawieszenia, zespół Specialized Ride Dynamics był w stanie stworzyć rower, który o 20% zmniejsza nieefektywne kołysanie wywołane pedałowaniem, utrzymuje aktywne zawieszenie w celu skutecznego zarządzania siłą uderzenie i zapewnia, że rowerzysta wciąż znajduje się w najbardziej wydajnej pozycji do pedałowania.
Pożegnaj się ze zmęczeniem
Wyposażamy nasze rowery w akcelerometry, co sprawia że możemy porównać siły działające na koła z tymi odczuwalnymi przez rowerzystę. Nowy Epic 8 pochłania o 12% więcej sił uderzeniowych i wibracji niż poprzednia generacja, dzięki czemu rowerzysta jest mniej zmęczony, bardziej wydajny i może zregenerować siły po ostatnim podjeździe lub pozostać w siodełku i obniżyć moc.
Lekkość
Nowy Epic 8 jest oczywiście lżejszy niż jego poprzednicy. Zmniejszyliśmy wagę nowego S-Works o 76 gramów, zwiększając przy tym jego wydajność i możliwości. Ponadto dodaliśmy takie funkcje jak SWAT i ograniczniki sterów. Jak? To proste. Dzięki naszej obsesyjnej dbałości o szczegóły, inżynierii i magii kompozytów.
Włókno to podstawa
Podobnie jak rodzice, jesteśmy dumni z rowerów, które powołaliśmy do życia. I chociaż generalnie nie powinno się faworyzować żadnego dziecka, skłamalibyśmy mówiąc że nie jesteśmy najbardziej dumni z nowego S-Works Epic 8. Jednym z powodów jest rama FACT 12M wykonana z niezwykłych materiałów kompozytowych, układanych ręcznie w żmudny i skrupulatny sposób, aby zapewnić niezrównaną sztywność i stosunek wytrzymałości do masy.
Precz stąd, niepotrzebne gramy
Chociaż sama waga nie sprawia że rower jest szybki, prawdą jest że waga jest wrogiem osiągów. Dlatego dopilnowaliśmy tego, by osiągnąć nasze niewiarygodne cele w zakresie masy jednocześnie wyciskając maksymalną prędkość z każdego grama.
Kto powiedział że nie można dostać czegoś za nic?
Niezależnie kto to powiedział, nie miał racji. W Epic 8 nie masz zbędnej masy, ale za to dostajesz niezwykłe możliwości, takie jak rozwiązanie SWAT 4.0, które pomieści wszystkie niezbędne drobiazgi w dolnej rurze, oraz zintegrowany ogranicznik sterów, który sprawia że nie zarysujesz górnej rury zaraz przy pierwszej stłuczce.
EPIC 8 EVO
Modele Epic 8 EVO to specjalne maszyny dla rowerzystów, którzy polują na zjazdowe KOM-y na potwornych pętlach. Dzięki zastosowaniu tej samej ramy Epic 8 z widelcami 130 mm, większymi hamulcami, agresywnymi oponami, kierownicami typu riser i krótszymi mostkami modele EVO są stworzone do pokonywania singletracków, jakich świat nigdy nie widział.
Możliwości geometrii
Bardziej swobodna geometria Epic 8 EVO zapewnia stabilne i pewne zjazdy oraz szybkie i wydajne pokonywanie podjazdów. Bardziej neutralny kokpit ustawia rowerzystę w pozycji sprzyjającej długim dniom spędzonym w siodełku w trudniejszym terenie.
Dynamic Duo Epic 8 EVO
Spcialized Ride Dynamics zapewnił niestandardowy, wybrany tuning, aby obudzić modele Epic 8 EO do zabijania terenu w dół. Nie ma środka. Tak więc w amortyzatorach EVO nie ma magicznego środka, tylko ustawienia Wide Open i Sprint-On-Lock.
WIDE OPEN – gdy dotrzesz na szczyt i nadejdzie czas na nagrodę, otwórz go i pozwól mu latać. Ustawienie Wide Open ma minimalne tłumienie kompresji, zapewniając tak elastyczna jazdę, że będzie Ci się wydawać że jesteś na rowerze trailowym.
SPRINT-ON-LOCK – w przypadku wielu terenów zjazdowych sposób na podjazdy to jakby aktywność – siedzenie i pedałowanie. Ale czasami jest naprawdę gładko. A czasami chcesz wstać z siodełka i pedałować, jakby chodziło o życie. To są momenty, w których warto się wyłączyć. Do diabła, to tańsze niż terapia.
[https://www.youtube.com/watch?v=Lug6DrFbPH8]