Rower Specialized Diverge STR Comp
23500,00 zł
Zastosowanie zawieszenia Future Shock z przodu i z tyłu sprawia, że nowy Specialized Diverge STR Comp oznacza elastyczność bez kompromisów. Dzięki zawieszeniu rowerzysty zamiast roweru i zastosowaniu technologii Future Shock zwiększyliśmy kontrolę i wydajność, zmniejszając przy tym zmęczenie. To niewiarygodne, ale teraz możesz jechać dalej, szybciej i w jeszcze trudniejszym terenie.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Diverge STR Comp
Zastosowanie zawieszenia Future Shock z przodu i z tyłu sprawia, że nowy Specialized Diverge STR Comp oznacza elastyczność bez kompromisów. Dzięki zawieszeniu rowerzysty zamiast roweru i zastosowaniu technologii Future Shock zwiększyliśmy kontrolę i wydajność, zmniejszając przy tym zmęczenie. To niewiarygodne, ale teraz możesz jechać dalej, szybciej i w jeszcze trudniejszym terenie, a Diverge STR umożliwi Ci to bez zbędnych kilogramów, wolnej reakcji na pedałowanie i słabej wydajności innych systemów zawieszenia. Diverge STR Comp zaczyna się od ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Rower wyposażony jest w nowy osprzęt Shimano GRX820, gwarantujący szybką i efektywną zmianę przełożeń, z kasetą 10-51, która zapewnia odpowiednie przełożenie w każdym terenie. Posiada koła DT G540 z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Sport stanowią uzupełnienie całego zestawu i sprawiają, że STR to najbardziej wydajny rower z serii Diverge.
- Nowy Diverge to nie tylko wspaniałe linie, ale także doskonałe obłości. Tylny Future Shock daje 30 mm skoku w idealnym miejscu, by wygładzić nierówności drogi. Hydrauliczne tłumienie kontroluje skok, eliminując “huśtanie” pod wpływem pedałowania i gwarantując, że duże uderzenia nigdy nie wyrzucą Cię z siodełka, a wszystko to przy zachowaniu dopasowania i efektywności pedałowania.
- Dzięki zawieszeniu rowerzysty za pomocą tłumionego, regulowanego skoku — 20 mm z przodu/30 mm z tyłu — technologia Future Shock amortyzuje siły uderzenia, zwiększając kontrolę i możliwości, a przy tym zachowując wydajność i reaktywność sztywnej ramy. Ponieważ jeśli chodzi o przenoszenie energii, to wciąż jest to sztywna rama. Moc w pedałach sprawia, że rower podskakuje niczym spłoszony kociak. Masz wydajność, masz wygodę, masz kontrolę. Twój rower jest lekki, zwinny i responsywny.
- Future Shock to efekt innowacji wprowadzanych od dekad oraz dziecko naszej filozofii “Płynniej znaczy szybciej”. Został stworzony z myślą o rowerach, które mają wygrywać na bruku, choć ostatecznie najlepiej sprawdził się na szutrze. Ma 20 mm regulowanego, tłumionego skoku z przodu, który zapewnia Ci kontrolę i dobre prowadzenie, chroniąc jednocześnie Twoje dłonie, ramiona i barki przed uderzeniami.
- Większa sprawność oznacza większą pewność siebie, większa pewność siebie oznacza więcej jeżdżenia, a więcej jeżdżenia oznacza więcej frajdy. Wszystko jednak zaczyna się na powierzchni styku. Nic nie daje takich możliwości jak prześwit na opony, a w tej kwestii działamy z rozmachem. 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1″ z kołem 650B. Diverge STR to najbardziej wydajny rower gravelowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, więc daje najwięcej frajdy. Mamy na to dowody.
Specyfikacje techniczne
Rama z widelcem
Rama: Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Zawieszenie
Widelec: Future Shock 3.2 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount
Hamulce
Hamulec przedni: Shimano GRX RX820
Hamulec tylny: Shimano GRX RX820
Napęd
Manetki: Shimano GRX RX820, 1×12-speed
Przerzutka tylna: Shimano GRX RX822-SGS, 12-speed
Kaseta: Shimano XT, 12-speed, 10-51t
Łańcuch: Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link
Korba: Shimano GRX RX820
Zębatki przednie: 40T
Suport: Shimano Threaded BSA BB
Koła i opony
Opona przednia: Tracer Pro 2BR, 700×42
Koło przednie: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Opona tylna: Tracer Pro 2BR, 700×42
Koło tylne: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Dętki: 700×28/38mm, 48mm Presta valve
Kokpit
Mostek: Future Stem, Comp
Kierownica: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Siodełko: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
Mocowanie sztycy: Specialized Alloy, 33.3mm
Akcesoria
SWAT: Integrated SWAT door, internal storage system
Szczegóły produktu
Identyfikator produktu: 200579
Masa
Masa: 9.88kg (21 lb, 12.5 oz)
Masa Rozmiaru: 56
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 170mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Stack | 569mm | 576mm | 593mm | 609mm | 633mm | 659mm |
Reach | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
Head Tube Length | 100mm | 100mm | 115mm | 130mm | 155mm | 182mm |
Head Tube Angle | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° |
BB Height | 270mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm |
BB Drop | 80mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm |
Trail | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Fork Length, Full | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Fork Rake/Offset | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Front Center | 607mm | 612mm | 619mm | 629mm | 645mm | 663mm |
Chainstay Length | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm |
Wheelbase | 1023mm | 1027mm | 1034mm | 1044mm | 1060mm | 1078mm |
Top Tube Length, Horizontal | 527mm | 540mm | 556mm | 570mm | 586mm | 602mm |
Bike Standover Height | 704mm | 730mm | 753mm | 778mm | 804mm | 833mm |
Seat Tube Length | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
Seat Tube Angle | 74.5° | 74.25° | 74° | 74° | 74° | 74° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż tylko rower na szlaki; to sanie zbudowane z myślą o pełnym pokonywaniu najbardziej wyboistych szlaków. Wyposażony w zupełnie nową konstrukcję, z regulowanym kątem główki ramy, skokiem dostosowanym do wydajności 150 mm i możliwością dostosowania rozmiaru S, ten rower jest absolutnym hitem. S-Works Stumpjumper EVO — szalej. Rama S-Works Stumpjumper EVO to idealne płótno, na którym możesz wyobrazić sobie najlepszą jazdę. Zbuduj swój całkowicie spersonalizowany rower marzeń, urzeczywistnij go i jedź szczęśliwie.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie