PŁYNNIEJ ZNACZY SZYBCIEJ

Diverge STR z przednim i tylnym Future Shock

Elastyczność bez kompromisów

Już od kilkudziesięciu lat dajemy rowerzystom większą pewność siebie, wygodę i szybkość w trudnym terenie, ponieważ wiemy, że płynniej znaczy szybciej. Nowy Diverge STR to nowy punkt odniesienia. Dzięki zawieszeniu rowerzysty zamiast roweru i zastosowaniu technologii Future Shock z przodu i z tyłu zwiększyliśmy kontrolę i wydajność, zmniejszyliśmy zmęczenie i wyeliminowaliśmy ciężar, powolną reakcję na pedałowanie oraz niską efektywność, które są charakterystyczne dla innych systemów zawieszenia.

Zawieszamy rowerzystę – przednie i tylne zawieszenie Future Shock

Absurdalnie sprawny – prześwit na opony 47c i system przechowywania SWAT

Lekki i responsywny – sztywna rama z włókna węglowego.

Future Shock z przodu i z tyłu

Dzięki zawieszeniu rowerzysty za pomocą tłumionego, regulowanego skoku — 20 mm z przodu/30 mm z tyłu — technologia Future Shock amortyzuje siły uderzenia, zwiększając kontrolę i możliwości, a przy tym zachowując wydajność i reaktywność sztywnej ramy. Ponieważ jeśli chodzi o przenoszenie energii, to wciąż jest to sztywna rama. Moc w pedałach sprawia, że rower podskakuje niczym spłoszony kociak. Masz wydajność, masz wygodę, masz kontrolę. Twój rower jest lekki, zwinny i responsywny.

Tylny Future Shock

Nowy Diverge to nie tylko wspaniałe linie, ale także doskonałe obłości. Tylny Future Shock daje 30 mm tylnego skoku w idealnym miejscu, by wygładzić nierówności drogi. Hydrauliczne tłumienie kontroluje skok, by wyeliminować „huśtanie” pod wpływem pedałowania i zagwarantować, by duże uderzenia nigdy nie wyrzuciły cię z siodełka. Wszystko to bez uszczerbku dla dopasowania i efektywności pedałowania.

Możliwość pełnego dopasowana do wagi, wzrostu i stylu jazdy rowerzysty.

Tylny trójkąt pozostaje sztywny, co zapewnia wyraźne przeniesienie mocy. Całkowicie kompatybilny z regulowaną sztycą.

Uproszczone zawieszenie

Proste zawieszenie tylnego Future Shock, które wystarczy raz nastawić i przestać się o nie martwić, tworzą trzy kluczowe komponenty. Wkład rury podsiodłowej działa niczym sprężyna, damper kontroluje skok, a łącznik – łączy wszystko razem. Co więcej, tylny Future Shock można łatwo dopasować do każdego rowerzysty, niezależnie od jego wzrostu, wagi czy stylu jazdy, by osiągnąć idealną wydajność zawieszenia.

Future Shock 2.0

Future Shock to efekt innowacji wprowadzanych od dekad oraz dziecko naszej filozofii „Płynniej znaczy szybciej”. Został stworzony z myślą o rowerach, które mają wygrywać na bruku, choć ostatecznie najlepiej sprawdził się na szutrze. Ma 20 mm regulowanego, tłumionego skoku z przodu, który zapewnia ci kontrolę i dobre prowadzenie, chroniąc jednocześnie twoje dłonie, ramiona i barki przed uderzeniami.

Jak zrodził się pomysł zawieszenia rowerzysty

Problem był prosty, ale diabelnie trudny do rozwiązania – jak zapewnić rowerzystom komfort i kontrolę na nierównych drogach, a jednocześnie zachować natychmiastowe przyspieszenie i równe prowadzenie, z którego słynie sztywna rama. Rozwiązaniem stało się zawieszenie rowerzysty. Dowiedz się, dlaczego jest to tak skuteczne i co skłoniło nas do tego innowacyjnego podejścia.

Absurdalna sprawność

Większa sprawność oznacza większą pewność siebie, większa pewność siebie oznacza więcej jeżdżenia, a więcej jeżdżenia oznacza więcej frajdy. Wszystko jednak zaczyna się na powierzchni styku. Nic nie daje takich możliwości jak prześwit na opony, a w tej kwestii działamy z rozmachem. 47 mm prześwitu na oponę z kołem 700c i 2,1″ z kołem 650B. Diverge STR to najbardziej wydajny rower gravelowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, więc daje najwięcej frajdy. Mamy na to dowody.

SWAT – Wewnętrzny schowek SWAT pomieści wszystko, czego potrzebujesz, dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz – a nie w kieszeniach, które Cię obciążają.

Progresywna geometria – wyrzuciliśmy status quo za okno, by stworzyć progresywną geometrię gravelową, która wzmacnia pewność siebie, jaką daje technologia Future Shock.

Wszędzie szybko – lekki i responsywny

Rama S-Works Diverge STR Fact 11r z włókna węglowego jest bardziej elastyczna niż jakikolwiek inny nasz rower z barankiem, a przy tym jest cięższa jedynie o 100 gramów w porównaniu do ramy S-Works Diverge. Jeszcze nigdy tak niewielki ciężar nie dawał tak dużych możliwości. Pokonuj podjazdy, ścigaj się lub załaduj go torbami i sprzętem na długą trasę — Diverge STR poradzi sobie z tym wszystkim szybciej, płynniej i bez zbędnych kilogramów.

KONTAKT SERWIS / SKELP

+48 573 898 008

sklep@bikespot.pl

poznaj nasze bestsellery

Wybierz filtry

Typ Roweru

WYSZUKAJ

Kategoria

Kategoria produktu

producent

Producent