Opis
Rower Specialized Turbo Tero 4.0
Rower Specialized Turbo Tero 4.0 oznacza jedno: będziesz potrzebować większej mapy. Dzięki wyjątkowo dużemu zasięgowi ten gotowy na eksploracje elektryczny rower amortyzowany jest pojazdem do jazdy wszędzie, po wszystkim i z wszystkim. Mnogość schowków umożliwia spakowanie przydatnych rzeczy na nowe przygody łatwiej niż kiedykolwiek. Pozostaje tylko pytanie: gdzie się wybrać?
Szukasz roweru zarówno na dojazdy, jak i wycieczki? Roweru turystycznego, który może przewozić ładunki? Oto on. Krótko mówiąc, Tero jest nie do zatrzymania. Terenowe koła i opony, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe i amortyzowany widelec zamienią każdą jazdę w przygodę, nieważne, czy jedziesz szutrami, czy przemierzasz miejską dżunglę.
MOC: To Twoje szybsze ja. System Turbo Full Power wykrywa siłę przekładaną na pedały i wzmacnia ją nawet czterokrotnie, co zapewnia bezproblemowe podjeżdżanie i dotarcie do dowolnego celu bez kropli potu. Dosłownie.
WYGODA i PEWNOŚĆ: Zoptymalizowana pozycja ciała i sterowanie zapewniają podstawowe potrzeby rowerzysty: komfort, pewność i kontrolę. Opanuj prędkość dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym i zachowaj kontrolę z większymi oponami, które zapewniają lepszą przyczepność podczas skręcania i hamowania w każdym terenie.
TURBO: Sercem Tero jest technologia Turbo. Zaawansowany i zintegrowany system roweru elektrycznego zapewnia niezrównane połączenie mocy, naturalne odczucia z jazdy, funkcje antykradzieżowe, wskazówki treningowe w pełni funkcjonalnego licznika rowerowego i nie tylko.
BEZPIECZEŃSTWO: Tero posiada blokadę antykradzieżową, która uniemożliwia złodziejom włączenie silnika za pomocą przycisku, dzięki czemu nikt nie włączy roweru bez kodu PIN właściciela. Aby uzyskać dodatkową ochronę, zaklucz akumulator w rowerze lub zabierz go ze sobą – uprzykrzysz życie złodziejom rowerów.
CISZA: Silnik Turbo Full Power zapewnia płynne, dyskretne i bezproblemowe wspomaganie, co pozwala na cichą jazdę w każdym terenie.
Ograniczenie prędkości, przy którym silnik przestaje wspomagać, zależy od regionu i lokalnej legislacji. Może również wpływać na zasięg: jazda z większą prędkością zmniejsza zasięg.
-
Silnik Turbo Full Power 2.0 i akumulator 710 Wh zintegrowane w aluminiowej ramie Tero 4.0 poczwórnie zwiększają moc, która wystarczy na najbardziej strome podjazdy i umożliwia przewożenie masy rzeczy, od przygodowego ekwipunku, przez zakupy spożywcze, po dzieci. To spełnianie marzeń bez wysiłku. To Twoje szybsze ja. Tym, co naprawdę odróżnia ten silnik od innych, jest niezwykle wydajne i płynne wspomaganie rowerzysty.
-
Aplikacja Specialized i licznik MasterMind — aplikacja Specialized pozwala dostosować poziomy mocy wyjściowej Tero do własnych preferencji — wszystkie trzy standardowe tryby mocy można niemal bez ograniczeń regulować, aby dopasować je do potrzeb w zakresie mocy i zasięgu. Funkcja MicroTune licznika MasterMind umożliwia regulację poziomu mocy wyjściowej co 10%, co pozwala dostosować zasięg.
-
Rodowód roweru górskiego — komponenty Tero zwiększają kontrolę i pewność. Agresywne, ale szybkie koła 29” z oponami Ground Control 2,3” zapewniają wystarczającą przyczepność w każdej sytuacji, hamulce tarczowe SRAM oferują znaczną siłę hamowania, 110 mm skoku zawieszenia wygładza szlak, a sztyca regulowana przyda się na technicznych zjazdach.
-
Blokada systemu Turbo — użyj aplikacji Specialized, aby wyłączyć silnik roweru i aktywować alarm czujnika ruchu. Po zablokowaniu tylko właściciel może ponownie włączyć silnik.
-
Mocowania błotników, bagażników i podpórki. Możliwość ciągnięcia przyczepki z osią przelotową. Zgodność z fotelikami dziecięcymi.
-
Długodystansowiec — wyjątkowo duży zasięg do 140 km lub 6,5 godziny jazdy na jednym ładowaniu (w trybie Eco).
Specyfikacje techniczne
Rower elektryczny
Silnik: Specialized 2.0, 70Nm torque, custom tuned motor, 250W nominal
Akumulator: Specialized U2-710, alloy casing, state of charge display, 710Wh
UI/kontroler: MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, customizable display pages
Wiązka przewodów: Custom wire harness
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Rama z widelcem
Rama: E5 Aluminum, bottom bracket motor mount, fully integrated &lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount
Mocowanie sztycy: Alloy, bolt-type, 34.9mm
Zawieszenie
Widelec: SR Suntour XCR34-Boost, 110mm Travel
Hamulce
Hamulec przedni: Tektro HD-T280, hydraulic disc, 180mm
Hamulec tylny: Tektro HD-T280, hydraulic disc, 180mm
Napęd
Manetki: Shimano Cues 9-speed w/ gear indicator
Przerzutka tylna: Shimano Cues 9-speed, Shadow design
Kaseta: Shimano Cues 9-speed, 11-41
Łańcuch: Shimano LG500
Korba: Custom Alloy Forged Crankarms, Isis, 170mm, Cl 50.73mm, BCD 104mm
Zębatki przednie: 40T
Koła i opony
Obręcze: Stout XC 29, 25mm internal width, disc-specific
Piasta przednia: Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Piasta tylna: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Szprychy: DT Swiss Industry
Opona przednia: Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35″
Opona tylna: Ground Control, 2Bliss Ready, 29×2.35″
Dętki: Standard 40mm SV 29×1.75-2.4
Kokpit
Mostek: Specialized Stealth Stem, alloy, 14 deg, 31.8mm, integrated TCD mount
Kierownica: Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 31.8mm clamp, S 720mm, M-XL 750mm
Chwyty: Specialized Trail Grips
Siodełko: Bridge Sport, Steel rails, 155mm
Sztyca: TranzX Dropper, 30.9mm, S: 100mm, M-XL: 120mm
Akcesoria
Pedały: Specialized Body Geometry Fitness, Platform, Plastic
Zapięcie rowerowe: Turbo System Lock
Dzwonek: Simple bell
Szczegóły produktu
Identyfikator produktu: 262681
Masa
Masa: 23.15kg (51 lb, .6 oz)
Masa Rozmiaru: MD
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 720mm | 750mm | 750mm | 750mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 75mm | 75mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
Seatpost Length | 360mm | 400mm | 400mm | 400mm |
Stack | 637mm | 651mm | 664mm | 687mm |
Reach | 405mm | 426mm | 446mm | 462mm |
Headtube Length | 135mm | 150mm | 165mm | 190mm |
Headtube Angle | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° |
BB Height | 313mm | 313mm | 313mm | 313mm |
BB Drop | 57mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Trail | 114mm | 114mm | 114mm | 114mm |
Fork Length (full) | 516mm | 516mm | 516mm | 516mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 709mm | 736mm | 761mm | 787mm |
Chainstay Length | 470.4mm | 470.4mm | 470.4mm | 470.4mm |
Wheelbase | 1226mm | 1252mm | 1173mm | 1200mm |
Toptube Length (horizontal) | 589mm | 620mm | 650mm | 680mm |
Bike Standover Height | 773mm | 807mm | 807mm | 835mm |
Seat Tube Length | 400mm | 450mm | 460mm | 500mm |
Seat Tube Angle (Virtual) | 73.9° | 73.4° | 72.9° | 72.4° |