Opis
Rower Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp
Pokonuj najtrudniejsze szlaki jak nigdy dotąd dzięki zupełnie nowemu Specialized Turbo Kenevo SL 2 Comp. Bazując na zawieszeniu Enduro, Kenevo SL 2 uzyskuje niezrównane wzmocnienie, wiodącą w swojej klasie wydajność i super lekką wagę dzięki naszemu systemowi Turbo SL 1.2.
ZAPROJEKTOWANA WYDAJNOŚĆ: SL 1.2 to najbardziej wydajny system e-bike na świecie, który odblokowuje maksymalny zasięg w stosunku do masy. Dostarcza o 33% więcej mocy (320 W) niż jego poprzednik z niesamowitym wyczuciem, a o 43% większy moment obrotowy (50 Nm) pozwala jeździć po większej liczbie szlaków, których pragniesz. Oczywiście, system SL 1.2 robi duże wrażenie, ale nie usłyszysz go, ponieważ jest to również najcichszy system e-bike na świecie.
RIDE DYNAMICS: 170 mm skoku Kenevo SL 2 inspirowanego Enduro jest dostrojone tak, aby zachować spokój na małych wybojach i dużych uderzeniach, a jednocześnie zapewnia niesamowitą reakcję na pedałowanie i wydajne dostarczanie mocy. Niski suport, luźny kąt główki i zmniejszony offset widelca zapewniają stabilność na nierównościach. Dzięki geometrii precyzyjnie dostrajanej przez ponad 30 lat tworzenia rowerów z pełnym zawieszeniem i wielokrotnie sprawdzonej na największych wyścigach, możesz być pewien, że Kenevo SL 2 w trudnym terenie będzie spokojne i stabilne.
GEOMETRIA KONTROLI: Geometrię Kenevo SL 2 można precyzyjnie dostroić do każdego stylu jazdy. Sześć różnych ustawień geometrii umożliwia łatwą regulację w celu poprawy wydajności w każdym terenie. Kąt główki ramy można ustawić na 62,5, 63,5 lub 64,5 stopnia. Wysokość suportu można precyzyjnie regulować w górę lub w dół o 7 mm.
MASTERMIND TCU: MasterMind Turbo Control Unit (TCU) to nasz wyświetlacz, który pozwala kontrolować interakcję między rowerem, silnikiem i akumulatorem. Płynnie łączy sprzęt, aplikację Specialized i rowerzystę. Monitoruje zużycie baterii i umożliwia dostęp do zamontowanego na kierownicy MicroTune w celu regulacji mocy w czasie rzeczywistym.
S-SIZING: Rozmiar S opiera się na tym, co ma znaczenie – rozmiarze i stylu rowerzysty, a nie na długości nogi. Cztery rozmiary, wszystkie o podobnej długości główki i przekroku, pozwalają wybrać rozmiar, który najlepiej pasuje do indywidualnego stylu. Mniejsze rozmiary S-Size będą zwinniejsze i bardziej zwrotne, podczas gdy większe rozmiary S-Size zapewniają większą stabilność i bardziej przestronną jazdę.
- System Turbo Kenevo Super Light to pełna integracja silnika SL 1.2 i baterii 320 Wh z niezwykle zaawansowanym i w pełni zintegrowanym kontrolerem. W rezultacie dostarcza on ogromnej mocy, która pozwoli ci dotrzeć na szczyt ulubionego wzniesienia znacznie szybciej i przy połowicznym wysiłku. Gwarantuje wiele godzin fantastycznej jazdy, za którą tęsknisz.
- Nowa generacja MasterMind TCU to twoje centrum informacyjne z konfigurowalnym wyświetlaczem zawierającym wiele danych, np. poziom naładowania baterii. Posiada on również nową, mocowaną na kierownicy funkcję MicroTune, która kontroluje dostarczanie mocy w interwałach co 10%, dzięki czemu otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz, i dokładnie taki styl jazdy, jakiego pragniesz.
- 29-calowe koła zapewniają stabilną jazdę, dzięki której prześcigniesz inne rowery e-MTB. Obszerny kokpit poprawia twoją pozycję na rowerze, optymalizując trakcję i kontrolę na zakrętach. Niski suport, spłaszczony kąt główki ramy i mniejszy offset widelca zapewniają stabilność w nierównym terenie.
- Geometrię Turbo Kenevo Super Light można dopasować do każdego stylu jazdy w dowolnym terenie. Sześć różnych ustawień pozwala doprowadzić do perfekcji osiągi roweru, niezależnie od warunków terenu. Kąt główki ramy może być regulowany w zakresie od 63 do 65,5 stopnia. Wysokość suportu można regulować w górę lub w dół o 7 mm. To najbardziej elastyczny rower trailowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy.
- Skok tylnego zawieszenia w Turbo Kenevo Super Light to 170 mm, co oznacza, że pochłania ono zarówno drobne nierówności, jak i ogromne dropy, a przy tym oferuje niewiarygodną reakcję na pedałowanie i przenosi moc z pełną wydajnością.
- S-sizing w Turbo Kenevo Super Light bazuje na tym, co ma znaczenie: na wzroście i stylu jazdy użytkownika, a nie długości nogi. Dostępnych jest sześć rozmiarów o podobnych długościach główki ramy i przekroku, spośród których możesz wybrać ten, który najlepiej pasuje do twojego indywidualnego stylu. Im niższe oznaczenie „S”, tym rower będzie bardziej zwinny i gibki, podczas gdy większe rozmiary „S” zadbają o większą stabilność i pewniejszą jazdę.
Specyfikacje techniczne
E-Bike
Silnik: Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
Bateria: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
UI/Remote: Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness
Ładowarka: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Frameset
Rama: FACT 11m full carbon, 29″, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Suspension
Amortyzator: Rockshox SuperDeluxe Select rear shock, 230×62.5mm
Widelec: RockShox Zeb Select, Charger RC damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel
Brakes
Przedni hamulec: SRAM Maven Bronze, 220mm rotor
Tylny hamulec: SRAM Maven Bronze, 200mm rotor
Drivetrain
Manetki: SRAM AXS POD Controller
Tylna przerzutka: SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur
Kaseta: SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Mechanizm korbowy: SRAM Alloy crankset, S2/S3: 165mm, S4/S5: 170mm
Zębatki: SRAM T-type ring, 32t
Wheels & Tires
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Przednia piasta: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3″
Tylna opona: Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3″
Dętki: Specialized Turbo Tube 29X1.75-2.4
Cockpit
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
Akcesoria
SWAT: SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
| S2 | S3 | S4 | S5 | |
|---|---|---|---|---|
| Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm |
| Handlebar Width | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm |
| Stem Length | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
| Saddle Width | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Seatpost Length | 125mm | 150mm | 170mm | 200mm |
| Stack | 618mm | 626mm | 635mm | 644mm |
| Reach | 435mm | 460mm | 485mm | 510mm |
| Headtube Length | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
| Headtube Angle | 63.5° | 63.5° | 63.5° | 63.5° |
| BB Height | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
| BB Drop | 25mm | 25mm | 25mm | 25mm |
| Trail | 136mm | 136mm | 136mm | 136mm |
| Fork Length (full) | 579mm | 579mm | 579mm | 579mm |
| Fork Rake/Offset | 46mm | 46mm | 46mm | 46mm |
| Front Center | 782mm | 812mm | 841mm | 871mm |
| Chainstay Length | 447mm | 447.3mm | 447mm | 447mm |
| Wheelbase | 1228mm | 1258mm | 1287mm | 1316mm |
| Bike Standover Height | 792mm | 802mm | 779mm | 779mm |
| Seat Tube Length | 400mm | 420mm | 440mm | 465mm |
| Seat Tube Angle | 76° | 76° | 76° | 76° |







